Menu

سازنده Marvel’s Avengers: ما در حال ساخت یک بازی کمیک بوکی یا بر اساس MCU نیستیم

بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers در جریان کنفرانس شرکت Square Enix در نمایشگاه E3 2019 معرفی شده است، اما متاسفانه شاهد بازخوردها و واکنش منفی بسیاری از طرفداران نسبت به آن بودیم و عده‌ی زیادی آن را یک بازی درخور گروه انتقام جویان نمی‌دانند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، اکنون استودیوی Crystal Dynamics تلاش کرده که تا از ساخته‌ی جدید خود دفاع کند و آن را توجیه کند و اعلام کرده که این بازی قرار نیست تجربه‌ای مانند فیلم‌های بلاک باستری شرکت Marvel یا کتاب‌های مصور را ارائه بدهد. این توسعه دهنده می‌خواهد که طرفداران این بازی را مرحله‌ی بعدی تجربه‌ای که از مجموعه‌ی Avengers خواهند داشت، بدانند.

نوح هیوز (Noah Hughes) کارگردان خلاق این بازی در این رابطه می‌گوید: "ما همیشه عاشق بازخوردها و واکنش‌های طرفدارانمان بوده‌ایم، پس ما باید بر روی بازی‌مان وقت بگذاریم و به شخصه برای من بازخوردها یک نوع منبع الهام بخش هستند. من بازی‌مان را در Crystal Dynamics به تعداد دفعات زیادی تست می‌کنیم و مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا که عمیقا مطمئن شویم این بازی یک تجربه‌ی شایسته برای طرفداران است.

همانطور که دیدید، ما در حال ساخت یک بازی کمیک بوکی یا یک عنوان بر اساس جهان سینمایی MCU نیستیم، ما در حال ساخت یک بازی Avengers هستیم که مخاطبان آن طرفداران گروه انتقام جویان هستند."

او همچنین درباره‌ی واکنش‌های منفی طرفداران اضافه کرد: "من فکر می‌کنم که این یک چیز طبیعی است، درسته؟ پس این یک اتفاق خیلی نادر و عجیب نیست. من فکر می‌کنم که همه باید به این گونه موارد واکنش دهند و نظرشان را بگویند تا تجربه‌ی باب میل از ابر قهرمانان محبوبشان داشته باشند."

هیوز به شدت معتقد است که مجموعه فیلم‌های MCU که با فروش چندین میلیارد دلاری همراه بودند، نباید بر روی داستان‌های متفاوت و دیگر Avengers که می‌توانند روایت جالبی داشته باشند، سایه بندازد.

او به وب سایت VG247 گفت: "این برای ما بسیار مهم بودیم که بتوانیم تاریخچه‌ی وسیع Avengers را به دنیای گیمینگ منتقل کنیم و من معتقدم که موفقیت فیلم‌های MCU بسیار دستاورد شگفت انگیزی است. این بسیار سخت است که نتوانیم آن‌ها را متر و معیار جهان Marvel و گروه انتقام جویان ندانیم و به رسمیت نشناسیمشان.

اما این به طور کامل پتانسیلی که در Avengers اصلی وجود دارد را نشان نمی‌دهد.. بنابراین یکی از بخش‌های جالبی که در بازی وجود دارد این است که توانستیم با الهام از کتاب‌های مصور چیزهای خلق کنیم که پیش از این در فیلم‌های MCU مانندش را ندیده‌اید."

همچنین هیوز ادعا می‌کند که بازی آن‌ها از فیلم‌ها الهام نگرفته، در حالی که در لباس‌های شخصیت‌ها و ستینگ بازی شاهد شباهت‌هایی میان بازی و فیلم هستیم و Crystal Dynamics در تلاش است تا ظاهری متفاوت‌تر از ابرقهرمانانی چون Thor ،تونی استارک و استیو راجرز ارائه دهد، هرچند با واکنش‌های منفی مواجه شده است. او همچنین متذکر شد که پایان یافتن مجموعه‌ی فعلی فیلم‌های Avengers می‌تواند فرصت خوبی باشد تا این بازی زیر سایه‌ی فیلم‌ها قرار نگیرد.

او در این رابطه نیز گفت: "به نظرم اکنون فرصت مناسبی است و فکر می‌کنم این اتفاق خوبی است که این مجموعه با Avengers: Endgame به یک پایان رسید. ما از آنچه در انتظار این مجموعه است، بسیار هیجان زده‌ایم و فکر می‌کنم طرفداران می‌توانند نسبت به آن امیدوار باشند و انتظار تجربه‌ی جالبی داشته باشند.

من دیگر نمی‌توانم برای اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر درباره‌ی این بازی و بعضی از منابع الهام گیری صبر کنم، اما فکر می‌کنم که ایده‌ای که ما داریم می‌تواند یک ماجراجویی جدیدی را خلق کند که بازی‌بازان با آن همراه شوند و امید من این است که گیمرها بخواهند پس از این بازی، این ماجراجویی ادامه دار باشد و گسترش یابد."

عنوان Marvel’s Avengers در سبک اکشن ماجراجویی حماسی توسعه یافته و شامل تلفیقی از روایت داستانی سینمایی و گیم پلی همکاری محور می‌شود و قرار است در آن شاهد هیچ گونه لوت باکس یا مکانیک پرداخت برای بردی داشته باشیم؛ البته پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید اسکین‌ها در آن وجود دارد. این بازی در تاریخ 15 مه 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر خواهد شد. نظر شما در این رابطه چیست؟