Menu

در Call of Duty: Modern Warfare اعمال و کارهای شما برروی دیالوگ‌ها تاثیر گذار خواهند بود

همان‌طور که می‌دانید نسخه امسال سری Call of Duty یک بازسازی از تقریبا محبوب‌ترین سری آن یعنی Modern Warfare است و ما شاهد بازگشت شخصیت‌هایی نظیر کاپیتان پرایس و مک‌تاویش هستیم. به گفته سازندگان این بازی قرار است ترس‌ها و مشکلات جنگ را به صورت بسیار واقعی‌تر و ملموس‌تری نسبت‌ به نسخه‌های پیشین نشان دهند و در آن شاهد لحظاتی نفس‌گیر و جدی خواهیم بود. طبق شنیده‌ها حتی کشتن افراد غیرنظامی نیز سبب شکست خوردن ماموریت نشده ولی باعث تغییر در دیالوگ‌ها و روند ارتباط با همراهان‌تان می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به تازگی کارگردان گیم‌پلی بخش داستانی بازی یعنی "جیکوب مینکاف" در مصاحبه‌ای با وبسایت Kotaku در مورد تاثیر رفتارهای بازیکنان در بخش داستانی و دیالوگ‌ها صحبت کرده است.

"خود داستان و بخش کمپین آن خطی است ولی در محتوای ماموریت اگر به خط قرمز نزدیک شده ولی از آن عبور نکنید شاهد چیزهایی نظیر "هی رفیق چیکار کردی؟ خدا لعنتش کنه! امیدوارم هیچ‌کس چیزی در این مورد نشنوه" خواهید بود. "

"اگر کاری بسیار بد انجام داده و از خط قرمزها بگذرید ولی رفتارتان قابل درک باشد، دیالوگ‌های همراهان شما چند شاخه خواهد شد. در برخی موارد، حتی عملکرد آن‌ها نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت که برای آن‌ها نیز انیمیشن‌هایی خاص ضبط شده است."

همان‌طور که می‌بینید، سیستم بازی در این مورد با اینکه خیلی پیشرفته و انقلابی نیست ولی باز هم خوب است Infinity Ward قصد دارد با چنین چیزهایی تجربه بازی را زنده و واقعی نگه دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 3 آبان برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.