Menu

در Cyberpunk 2077 امکان شنا وجود دارد ولی نمی‌توان ماشین‌های پرنده را کنترل کرد

اولین کاری که یک نفر با دیدن آب‌های عظیم در یک بازی، مخصوصا اگر جهان‌باز باشد، انجام می‌دهد چیست؟ البته که به درون آن می‌پرد تا ببیند غرق می‌شود یا امکان شنا وجود دارد. اگر می‌خواهید در آب‌های Night City بازی Cyberpunk 2077 شناور شوید، خبر خوبی برای شما رسیده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، پاول ساسکو به عنوان طراح ارشد ماموریت‌های Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با VG247 گفت نه تنها قایق‌هایی برای بازیکنان در این عنوان وجود دارد، بلکه بخش‌هایی از داستان حول محور شنا کردن است گرچه او وارد جزئیات این بخش‌ها نشد زیرا ممکن بود داستان را لو بدهد:

"قطعا در بازی قایق‌ها وجود دارند و حتی عناصری داستانی در بخش‌های مربوط به استفاده از قایق در نظر گرفته شده اما نمی‌خواهم زیاد داستان را اسپویل کنم ولی مطمئنا قایق‌ها بخشی از بازی هستند، با این حال، امکان کنترل آن‌ها توسط شما نیست. شما می‌توانید شنا کنید اما تمایلی به افشای چیزی ندارم! ما ماموریت‌هایی در The Witcher داشتیم که متمرکز بر اطراف آب بود و فعالیت‌هایی در دریا وجود داشت و برای Cyberpunk 2077 هم همین‌طور است."

ساسکو همچنین در رابطه با وسایل نقلیه Cyberpunk 2077 هم صحبت کرد. با وجود اینکه می‌دانیم بازی طبق جهان سایبرپانکی خود شامل ماشین‌های پرنده هم می‌شود، اما بازیکن قادر به کنترل آن‌ها نیست. بخش‌هایی از روایت داستانی شما را درون این ماشین‌ها قرار می‌دهند ولی شما آن‌ها را کنترل نمی‌کنید:

"در بازی ماشین‌های پرنده وجود دارند که جز عناصر داستانی هستند و بنابراین لحظاتی در بازی می‌بینیم که V درون این ماشین‌ها است اما همیشه حول محور داستان هستند. این صحبت‌های من شاید بخش‌هایی از بازی را برای شما لو بدهد و چنین چیزی نمی‌خواهم، ولی در کل در بخش‌هایی از داستان داخل ماشین‌های پرنده خواهید بود اما امکان کنترل آن‌ها نیست. به جای آن همه انواع ماشین‌ها و موتور سیکلت‌ها را در اختیار دارید. راستش را بخواهید حس بسیار خوبی می‌دهند."

بازی Cyberpunk 2020 در 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.