Menu

طراح ماموریت Cyberpunk 2077: داستان نسبت به همه چیز ارجحیت دارد؛ CD Projekt RED تا قبل از Cyberpunk 2077 طراح مبارزه نداشت

در توسعه اکثر عناوین AAA، داستان عاملی است که یک سری رویداد و وقایع مختلف را بهم مرتبط می‌کند. در بازی‌هایی شبیه Uncharted، داستان تکه‌های شکسته(رویدادها) را بهم متصل می‌کند. همانطور که این مدیوم تکامل می‌یابد، این ویژگی به یک راه قدیمی برای نویسندگان تبدیل می‌شود تا داستان نویسان از همان ابتدا چنین چیزی را در ذهن دارند.

در عنوان The Witcher 3 از CD Projekt Red، داستان پادشاهی می‌کند. این شیوه‌ای بود که برای The Witcher 3 انتخاب شد و این راه برای Cyberpunk 2077 نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، طراح ارشد ماموریت‌های بازی، "پاول ساسکو"، در این باره گفت:

"در شرکت ما، در بازی‌های ما، همیشه داستان حرف اول را می‌زند. بنابراین در استودیو ما طراح ماموریت‌های بازی و نویسنده داستان با یکدیگر همکاری دارند تا داستان به درستی شکل گیرد و سناریو مناسب شکل گیرد. طراح ماموریت سناریو را می‌نویسد و ما بر اساس آن موارد مختلف را در بازی قرار می‌دهیم."

"وقتی به صورت صحیح همه چیز جایگذاری شد، حالا نویسندگان ما دیالوگ‌ها را می‌نویسند و سپس طراحان سینمایی اولین صحنه‌ها را خلق می‌کنند و این رویه طولانی ادامه پیدا می‌کند. همه اعضا از طراحان ماموریت‌ها و طراحان سینمایی گرفته تا نویسنده اصلی داستان، همگی با یکدیگر کار می‌کنند تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم."

ساسکو در ادامه توضیح داد:

"از اینجا به بعد بخش کلیدی ماجرا آغاز می‌شود: برخورد‌ها و طراحان مبارزات. این نقش‌ها در زمان توسعه The Witcher 3 اصلا در استودیو وجود نداشت."

"در این بازی تمامی آن سکانس‌های 'استایل پیش‌روی' توسط تیم طراحی برخوردها و مبارزات طراحی شده است بنابراین چنین مواردی به خوبی طراحی خواهند شد، این مرحله به کلی در The Witcher وجود نداشت، ما بودجه کافی نداشتیم و نتوانستیم چنین تیمی را تهیه کنیم."

"در حال حاضر ما تیم‌های جداگانه زیادی داریم. یکی از این تیم‌های کوچک تنها وظیفه اضافه کردن ایده،قرار دادن ایده‌ها و بررسی بخش‌های مختلف را بر عهده دارد تا مطمئن شود که سیستم مبارزه احساسی خوبی را به بازیکن ارائه دهد و همه چیز روند خوب خود را طی کند چون واقعا خراب کردن آثار بزرگ به همان اندازه اهمیتشان آسان است."

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟