Menu

جدول هفتگی پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا: هفته E3 پر رونق برای عناوین انحصاری PS4 و Xbox One

در هفته‌ای که 15 ژوئن به پایان رسید، عناوین انحصاری PS4 و Xbox One توانستند جدول فروش فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا را به تصاحب خود در آورند اما این بازی ورزشی محبوب شرکت Electronic Arts یعنی FIFA 19 بود که توانست در تصاحب جایگاه نخست بر دیگر عناوین غلبه کند. در هفته‌ای آرام از نظر عرضه‌های جدید، دو انحصاری PlayStation یعنی Days Gone و Spider-Man توانستند جایگاه خود در هفته گذشته یعنی به ترتیب رتبه دوم و سوم را حفظ کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، پایین‌تر از این زوج انحصاری PlayStation، که حراجِ همچنان در جریان Sony کمک زیادی به افزایش فروش آنها و خصوصا عنوان Days of Play داشته، Forza Horizon 4 در جایگاه چهارم دیده می‌شود. دو انحصاری دیگر PS4 نیز این هفته توانستند در لیست 10 بازی پرفروش هفته قرار گیرند، اولین بازی PSVR Worlds با جایگاه هفتم و بازی دوم نیز Blood & Truth با جایگاه دهم است.

تا رتبه چهلم جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا در هفته مورد بحث هیچ ورودی جدیدی دیده نمی‌شود و در این هفته به لطف برگزاری E3 2019 بیشتر به اخبار بازی‌های آینده پرداخته شد. در این رابطه به FIFA 20 می‌توان اشاره کرد که از عرضه‌های بزرگ ماه سپتامبر است و فروش بازی‌ها در بریتانیا را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد، PES 2020 از دیگر عناوینی است که برای عرضه در همین ماه برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه شاهد لیست 10 بازی پرفروش این هفته در بریتانیا باشید. لازم به ذکر است که این جدول آمار فروش فیزیکی بازی‌ها را شامل نمی‌شود.

1. FIFA 19

2. Days Gone

3. Spider-Man

4. Forza Horizon 4

5. Red Dead Redemption 2

6. Battlefield V

7. PSVR Worlds

8. Anthem

9. Grand Theft Auto V

10. Blood & Truth