دو چیز بیشترین پیوند را با بازیهای From Software دارند: سختی بسیار زیاد و باس فایتهای فوقالعاده. بازی بعدی آنها یعنی Elden Ring میتواند عنوان متفاوتی نسبت به کارهای قبلی آنها باشد اما همچنان شاهد باس فایتهای هیجانانگیز خواهیم بود.
به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamingbolt، هیدتاکا میازاکی به عنوان کارگردان Elden Ring، در مصاحبهای با Xbox Wire راجع به باس فایتها و چیزهایی که طرفداران میتوانند در این زمینه انتظار داشته باشند صحبت کرد. او گفت شاهد تعداد زیادی باس فایتهای منحصر بهفرد و ترسناک خواهیم بود:
"بله البته؛ ما از ساخت باس فایتها لذت میبریم و یکی از نقاط اوج این بازی هم آنها هستند. ما احساس میکنیم مقدار زیادی باس فایتهای منحصر بهفرد و ترسناک متنوعی داریم که بازیکنان میتوانند منتظر آنها باشند."
میازاکی همچنین تایید کرده بود گیمپلی Elden Ring بر پایه Dark Souls خواهد بود که به عنوان یک جهان فانتزی تاریک و نقشآفرینی توصیف شده است. این عنوان برای پلتفرمهای PC ،PS4 و Xbox One منتشر میشود اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست.