Menu

داستان Marvel’s Avengers تا چندین سال بعد از عرضه هم ادامه خواهد یافت + اطلاعاتی از شخصی‌سازی

در بازی Marvel's Avengers نمی‌توانید خودتان یک شخصیت خلق کنید و در نقش اعضای گروه انتقام‌جویان خواهید بود. تاکنون می‌دانیم که Black Widow، هالک، Iron Man، کاپیتان آمریکا و Thor قابل بازی هستند. مشخص نیست که شخصیت‌های بیشتری هم در زمان عرضه در دسترس باشند اما Crystal Dynamics تایید کرده افراد بیشتری از طریق DLC به‌طور رایگان به بازی اضافه می‌شوند. ما می‌دانیم Hank Pym و Nick Fury در بازی حضور دارند اما نقش آن‌ها نامشخص است. ما همچنین فهمیده‌ایم شخصیت‌های منفی هم شامل Taskmaster و Abomination یا سایر افراد می‌شود و Crystal Dynamics حضور شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌تری را هم تایید کرده است.

با وجود این حرف‌ها، در حالی که بازی فقط شخصیت‌های از قبل آماده شده از دنیای مارول را خواهد داشت، بدان معنا نیست که فاقد گزینه‌های شخصی‌سازی باشد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، در حقیقت قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی در بازی خواهیم دید و به‌طور دقیق‌تر، "تقریبا بدون محدودیت." در توضیحات رسمی آمده است:

"مهارت‌های قوی و ابزار جدیدی برای ساخت قوی‌ترین قهرمانان روی زمین ایده‌ال خود آزاد کنید. در ترکیب با لباس‌های اوریجینال، پرطرفدار و کلاسیک، تقریبا روش‌های بی‌حد و مرز و بدون محدودیتی برای شخصی‌سازی این قهرمانان نمادین به‌وجود خواهد آمد."

خارج از این بحث، مگانی مارین، مدیر ارشد روابط عمومی استودیوی Crystal Dynamics، این هفته در مصاحبه‌ای از E3 اعلام کرد داستان و جهان بازی Marvel's Avengers سال‌ها بعد از عرضه هم گسترش خواهد یافت. در عین حال، وینسنت ناپولی، طراح ارشد مبارزات بازی، در ادامه تایید نمود که Marvel's Avengers مطمئنا یک بازی خدمات‌محور است اما به حدی روی روایت داستانی متمرکز بوده که کاملا تازه و مخصوص به خود است. در حقیقت، هیچ عنوانی در بازار با آن قابل مقایسه نیست.

اکنون ما در بازار عناوین خدمات‌محور زیادی با تمرکز زیاد روی روایت داستانی مثل Destiny و The Division داریم اما مشخص نیست Marvel's Avengers چگونه قرار است نسبت به آن‌ها متفاوت باشد.

هنوز Crystal Dynamics و Square Enix تایید نکرده‌اند که آیا پایان قطعی داستان را در بازی اصلی خواهیم دید یا بازیکنان باید سال‌ها محتویات آن را دنبال کنند تا نتیجه نهایی را ببینند. احتمالا پایانی برای بازی اصلی در نظر گرفته شده اما داستان با محتویاتی رایگان ادامه می‌یابد. Square Enix در توضیحات بازی نوشته: "Marvel's Avengers دارای یک داستان سینمایی و پر از صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیزی است که Crystal Dyanmics به آن‌ها شهرت دارد. این عنوان با داشتن به‌روزرسانی منظم محتویات، بازیکنان را به ماجراجویی حماسی می‌برد که تا چندین سال ادامه خواهد داشت."

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.