Menu

دانلود موسیقی متن بازی Spec Ops: The Line

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Spec Ops: The Line، اثر Elia Cmiral در خدمت شما هستیم.

بازی Spec Ops: The Line عنوانی در سبک شوتر سوم شخص است که توسط استودیوی Yager Development توسعه یافته و توسط کمپانی 2K Games در 26 ژوئن 2012 برای پلتفرم‌های PC و Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه شده و در ادامه توسط سیستم Backwards Compatibility، بر روی Xbox One نیز قابل بازی شد. بازیکن در این عنوان در نقش کاپیتان مارتین واکر، عضوی از نیروی Delta Force آمریکا ظاهر می‌شود که به همراه یک تیم برای گشت زنی به شهر دبی که به خاطر تغییرات جوی با شن پوشیده شده و به محیطی آخرالزمانی تبدیل شده است، وارد می‌شوند و به مرور زمان، زاویه‌ی دیگری از وقایع جنگ به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

داستان این بازی با الگو برداری از کتاب قلب تاریکی "Heart of Darkness" نوشته‌ی جوزف کنراد (که خود منبع الهام فیلم اینک آخرالزمان "Apocalypse Now" فرانسیس فورد کاپولا است) نوشته شده است و به همین خاطر، حاوی موضوعات ضد جنگ است. به همین خاطر، کل بازی به گونه‌ای طراحی شده است که مستقیما به جدل با مخاطب پرداخته و نظر او در مورد چگونگی رفتار با موضوع جنگ در سرگرمی را به چالش بکشد.

این بازی پس از عرضه شدن، به خاطر نداشتن نوآوری در گیم پلی و فرق نداشتن نسبت به سایر شوترهای سوم شخص، مورد بی مهری منتقدان قرار گرفت. اما از نظر داستانی، اتفاقی درست برعکس وضعیت گیم پلی رخ داد و این بازی به خاطر پرداختن به وجهه‌های تاریک‌تر و وقایع هراسناک جنگ و تلاش نکردن برای سرگرم کننده نشان دادن آن در کنار پیچش‌های خارق العاده و غیر قابل حدس زدن، به شدت تحسین شد. اما متاسفانه این موضوع نتوانست مانع از شکست تجاری این بازی شود. به خاطر دریافت نمرات متوسط که ناشی از تحمیل بخش چند نفره از سوی ناشر بر روی سازنده و کمبود فرصت برای پولیش بخش تک نفره بود، این بازی همچنین با بی مهری اکثر بازیکنان روبرو شد و در کنار Max Payne 3 نتوانست انتظارات مالی شرکت 2K را برآورده کند. همچنین به خاطر استفاده از شهر دبی در این بازی و نشان داده شدن آن در یک وضعیت آخرالزمانی، فروش این عنوان در بسیاری از کشورهای عربی همچون امارات، عربستان و عمان ممنوع اعلام شد.

دانلود موسیقی متن بازی Spec Ops: The Line

Spec Ops The Line Original Soundtrack

Spec Ops The Line Game Rip Soundtrack

ناشر: ندارد

تاریخ انتشار: 2012

قیمت کلی: متغیر – به قیمت هر قطعه بستگی دارد

تعداد قطعات موسیقی: 75 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 38 دقیقه و 55 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Elia Cmiral, Jimi Hendrix, Mogwai, Deep Purple, The Black Angels, Guiseppe Verdi, Inner Circle, Black Mountain, Martha Reeves, The Vandellas, Bjork, Groove Addicts, Kopius Few, Alice In Chains

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 358.90 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Lost Battalion

Burning Courtyard

White Phosphorus

Ambient04 [موسیقی پیشنهادی]

Welcome To Hell [موسیقی پیشنهادی]

Ambient14 [موسیقی پیشنهادی]

Half the Man [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم