Menu

بازی Marvel’s Avengers داستان اصیل و مخصوص به خود را خواهد داشت

مارول همیشه این‌طور نبوده اما اخیرا و به‌خصوص از زمان خریداری شدن توسط دیزنی، بسیار مراقب شخصیت‌های خود است و به آن‌ها رسیدگی می‌کند. با این وجود، ظاهرا مارول برای بازی Avengers به استودیوی Crystal Dynamics آزادی زیادی داده تا داستان اصیل و مخصوص به خودشان را بگویند البته این استودیو نمی‌تواند هر آنچه که دلش بخواهد را تعریف کند و همچنان باید "DNA مارول" را در بازی داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، فیلیپه تیرن، طراح ارشد Marvel's Avengers، در مصاحبه‌ای با GameDaily گفت: "مارول از ما خواست تا داستان خودمان را تعریف کنیم. ما از دریافت کمک‌های آن‌ها لذت بردیم. کار ما این‌طور است که بخشی از داستان و فکر مخصوص خود را به آن‌ها می‌گوییم و سپس بیل روزمان (رئیس بخش بازی‌های مارول) برای ما چیزهایی از کمیک‌ بوک‌های 50 سال پیش تعریف می‌کند که شاید می‌دانستیم و شاید هم نه."

تیرن ادامه داد در نهایت این Crystal Dynamics است که تصمیم می‌گیرد چه کسی در بازی باشد و به گروه انتقام‌جویان ملحق شود یا علیه آن‌ها بجنگد. هر چند همه چیز باید با مارول هماهنگ و بررسی شود اما با توجه به حرف‌های او، بازی Avengers "مخصوص خود" Crystal Dynamics است.

اگر یادتان باشد، استودیوی Insomniac Games به عنوان سازنده بازی Marve's Spider-Man، توضیحاتی مشابه را درباره همکاری با مارول ارائه داده بود و مشخص شد آزادی بسیار زیادی در ساخت بازی داشت و نتیجه هم گرفتند. امیدواریم برای Marvel's Avengers هم چنین اتفاقی بیفتد.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 26 اردیبهشت 1399 برای PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.