Menu

شایعات بیشتری درباره قدرت‌مندتر بودن PS5 از Xbox Scarlett منتشر شد

در اوایل هفته جاری شایعی پخش شد که حاکی از آن بود کنسول PlayStation 5 قوی‌تر از Xbox Scarlett می‌شود. این شایعه توسط اندرو رینر از Game Informer به انتشار رسید که می‌گفت شنیده (احتمالا از سازندگانی که کیت توسعه کنسول‌های بعدی را دریافت کرده‌اند) PlayStation 5 با عرضه خود لقب قدرت‌مندترین کنسول جهان را پس می‌گیرد. هرچند مشخص نیست که تا چه حد قوی‌تر خواهد بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، به غیر از موارد ذکر شده، کولیان موریارتی به عنوان ژورنالیست سابق IGN، در جدیدترین قسمت از برنامه Sacred Symbols: A PlayStation Podcast گفت او هم چیزهای مشابه‌ای شنیده است. با توجه به حرف‌های وی، PlayStation 5 "قطعا قوی‌تر" از Xbox بعدی خواهد بود.

البته که باید مانند سایر گزارشاتی مثل این، جزئیات گفته شده را به عنوان شایعه در نظر گرفت. با این وجود، هر دو شخص موریارتی و رینر از کهنه‌کاران و قدیمی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و افرادی ناشناخته از Reddit و توئیتر نیستند.

تاکنون مایکروسافت و سونی کنسول‌های تقریبا مشابه‌ای را تایید کرده‌اند و با گذر زمان سازندگان بیشتری کیت توسعه‌دهنده این کنسول‌ها را به‌دست می‌آورند بنابراین تا مدتی دیگر جزئیات بیشتری از سخت‌افزارهای آن‌ها منتشر خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، سونی می‌تواند با انتشار PlayStation 5 قدرت‌مندتر از Xbox بعدی، از مایکروسافت سبقت بگیرد. درست در اوایل همین نسل بود که سونی با PlayStation 4 توانست کنسول قوی‌تر و قادرتری از Xbox One بسازد و مزیت‌های زیادی برای آن‌ها داشت اما با گذر زمان در این نسل، مایکروسافت کنسول Xbox One X را منتشر کرد و از این نظر پیشی گرفت ولی اکنون به‌نظر می‌رسد PlayStation 5 لقب قدرت‌مندترین کنسول جهان را پس می‌گیرد.