Menu

گزارش: Microsoft قصد عرضه‌ی Halo: The Master Chief Collection را بر روی PS4 داشته است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، طبق گزارش‌های جدیدی که منتشر شده، شرکت Microsoft در زمانی قصد عرضه‌ی مجموعه بازی Halo: The Master Chief Collection را بر روی پلتفرم PlayStation 4 داشته است و هنوز هم خواستار تحقق این امر می‌باشد. این موضوع در اپیزود اخیر سری پادکست‌های Sacred Symbols: A PlayStation توسط کالین موریارتی (Colin Moriarty، خبرنگار سابق بخش PlayStation وب سایت IGN مطراح شد.

طبق گفته‌ی موریارتی، Microsoft چند سال پیش قصد عرضه‌ی Halo: The Master Chief Collection را داشته و هنوز هم می‌خواهد این کار را انجام بدهد.

او در صحبت با مجری پادکست، کریس ری گان (Chris Ray Gunn) در این رابطه گفت: "من قبلا نفوذ زیادی داشته‌ام و صحبت‌هایی راجع به عرضه‌ی Halo: The Master Chief Collection بر روی PS4 شنیده‌ام. من هنوز هم آن نفوذ بالا را دارم."

موریارتی همچنین متذکر شد که تعجب نمی‌کند که اگر در چند سال آینده و بر روی کنسول PS5 شاهد عرضه‌ی این بازی باشد. ایجاد یکپارچگی در صنعت گیم، یکی از اهداف بلند مدت شرکت Microsoft است و مدتی‌ست گزارش‌ها و شایعاتی در رابطه با عرضه‌ی سرویس‌هایی همچون Xbox Live و Xbox Game Pass بر روی کنسول‌های Nintendo Switch و PlayStation 4 شنیده می‌شود. همچنین قرار است تعدادی از بازی‌های انحصاری کنسول Xbox One هم برای دیگر پلتفرم‌های عرضه شود، مانند عنوان Cuphead که مدتی پیش بر روی Nintendo Switch عرضه شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما دارندگان کنسول PlayStation هم علاقه به تجربه بازی‌های انحصاری Xbox را دارید؟