Menu

استودیوی CD Projekt Red زمانی قصد ساخت بازی The Witcher 3.5 را داشته است

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameSpot، استودیوی CD Projekt Red به تازگی اعلام کرده است که زمانی در حال توسعه‌ی بازی The Witcher 3.5 بوده است. اما به هر حال تیم آن‌ها تصمیم گرفت که ساخت آن را رها کند و مرزهای خود را بشکند و عنوان جاه طلبانه‌ی خود را توسعه دهد تا چیزهای جدیدتری را تجربه کند. همچنین در جریان نمایشگاه E3، موسس این استودیو مارسین اوینسکی (Marcin Iwinski) اعلام کرد که CD Projekt Red یک کارخانه‌ی تولید بازی نیست.

او در این رابطه در E3 Coliseum گفت که:‌"ما واقعا دوست داریم تا داستان‌های بیشتری را در جهان The Witcher روایت کنیم، اما این که کی و چگونه را نمی‌توانم بگویم. ما یک کارخانه‌ی بازی سازی نیستم، بلکه یک بازی را به عنوان یک اثر هنری توسعه می‌دهیم."

او همچنین اضافه کردکه سطح انتظار CD Projekt Red از کیفیت بازی‌ها، بعد از عرضه‌ی هر عنوان بالاتر می‌رود. این استودیوی لهستانی، زمانی قصد ساخت بازی The Witcher 3.5 راد داشته است، اما تصمیم گرفت تا چیزهای جدیدتری را تجربه کند و به توسعه‌ی عنوان جاه طلبانه‌ی Cyberpunk 2077 پرداخت.

"من می‌خواهیم تا کیفیت بازی‌هایمان را بعد از عرضه‌ی هر عنوان بالاتر ببریم. البته این به آن معنا نیست که ساخت بازی The Witcher 3.5 برای ما نسبتا آسان‌تر می‌شد، بلکه بسیار هم سخت بود. استفاده از همان موتور بازی سازی، روایت همان داستان، این‌ها می‌توانست برای ما سود زیادی را به ارمغان بیاورد؛ اما ما آن کار را انجام ندادیم."

اوینسکی همچنین اضافه کرد که با ساخت بازی Cyberpunk 2077، استودیوی CD Projekt Red قرار است تا چیزهای بسیار زیادی را درباره‌ی ساخت بازی‌های جدید بگیرد و این درس‌های جدید، در نهایت می‌توانند به ساخت یک نسخه‌ی جدید از سری دوست داشتنی The Witcher منجر شود. طبق گفته‌ی او، CD Projekt Red همیشه کی‌خواهد تجربه‌های گیمینگ جدید شگفت انگیزی را خلق کند.

بازی 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.