Menu

طراحی شخصیت‌های بازی Avengers با وجود واکنش‌های منفی تغییر نمی‌کند + وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای

شرکت Square Enix طی هفته جاری در کنفرانس خود برای E3 2019 از بازی جدید Avengers رونمایی کرد و واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را به خود دیدند. مردم در فضای مجازی بابت طراحی جدید شخصیت‌های Thor، تونی استارک، Black Widow، کاپیتان آمریکا و بروس بنر ناراحت شدند. این طراحی‌ها برای بازی کاملا جدید هستند و براساس چهره بازیگران فیلم‌های مارول نیستند.

آیا Square Enix طراحی چهره‌ها را بعد از دریافت واکنش‌های منفی مثل فیلم Sonic the Hedgehog تغییر خواهد داد؟ به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، خیر، Square Enix به چهره شخصیت‌هایی که برای بازی خود طراحی کرده متعهد است. شاون اسکایگ، کارگردان بازی در استودیوی Crystal Dynamics، می‌گوید:

"ما همیشه به بازخوردهای طرفداران خود گوش می‌دهیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم اما در حال حاضر برنامه‌ای برای تغییر طراحی‌ شخصیت‌های خود نداریم."

در حالی که چهره شخصیت‌ها قرار نیست تغییر کند، اسکایگ به طرفداران یادآوری کرد تریلری که ما در E3 دیدیم، از یک نسخه اولیه و Pre-Alpha تهیه شده بود. به همین ترتیب، بازی به مرور زمان بهتر می‌شود:

"سطح جزئیات و اصلاح کلی مدل شخصیت‌ها با نزدیک شدن به تاریخ انتشار به بهتر شدن ادامه خواهد داد."

اسکایگ در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر هم گفت تیم توسعه‌دهنده هرگز به استفاده از چهره مشابه بازیگران فیلم‌های مارول برای Avengers فکر نکرده است.

خارج از بحث طراحی شخصیت‌ها، به‌نظر می‌رسد بازی Avengers دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود. شما می‌توانید آیتم‌ها و لباس‌های تزئینی برای قهرمانان بازی را با پول واقعی خریداری کنید و وینسنت ناپولی، طراح ارشد مبارزات بازی، به طرفداران اطمینان داد هیچ از یک آیتم‌های قابل خریداری برروی گیم‌پلی تاثیر نخواهد گذاشت.