Menu

کارگردان Ghost Recon Breakpoint از تنوع ماموریت‌ها می‌گوید

بازی Ghost Recon Breakpoint عنوان بزرگ Ubisoft برای تعطیلات امسال خواهد بود و به‌نظر می‌رسد فرمول این سری را دچار تغییراتی کرده است. داستان این نسخه بعد از Wildlands جریان دارد و Ghostها باید با دشمنانی که قبلا هرگز با آن‌ها روبه‌رو نشده‌ بودند مبارزه کنند، یعنی هم‌رده‌های خودشان که به افرادی بد تبدیل شده‌اند. با وجود اینکه شباهات زیادی هم در این نسخه با شماره‌های قبلی دیدیم، موارد متفاوت دیگری هم وجود دارند تا بتوانیم بگوییم Breakpoint مسیر جدیدی را پیش می‌گیرد. اریک کوزیان، کارگردان این نسخه، همچنین در رابطه با تنوع ماموریت‌ها و روش‌هایی که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به اتمام برسانند صحبت کرده است.

به گزارش پردیس گیم، در مصاحبه‌ای با Twinfinite از کوزیان درباره تنوع ماموریت‌ها و نحوه عملکرد تیم سازنده برای متفاوت‌سازی آن‌ها سوال شد. او به ماهیت اسکریپت نشده بازی اشاره کرد و اینکه طوری برنامه‌ریزی شده تا بازیکنان گزینه‌های متفاوت زیادی برای کامل کردن ماموریت‌ها داشته باشند:

"اولین نکته این است که هیچ چیز در این بازی اسکریپت شده نیست. معمولا یک اردوگاه یا موقعیت، مشکلی است که بازیکنان در این بازی باید با آن‌ها روبه‌رو شوند اما ما نمی‌دانیم آن‌ها چگونه می‌خواهند این مشکلات را حل کنند بنابراین چنین چیزی باعث ایجاد تنوع زیادی خواهد شد که بسته به نحوه بازی کردن شما دارد.

در عین حال شما مسیرها و خط داستانی‌های متفاوتی دارید که تنوع زیادی در ماموریت‌هایی که دریافت می‌کنید ایجاد خواهند کرد و رازهای زیادی هم در روایت داستان می‌بینید.

از نظر گیم‌پلی، همه چیز به سلیقه شما در بازی کردن خط داستانی یا ماموریت‌ها و سایر موارد دارد که بسیار متفاوت خواهد بود."

بازی Ghsot Recon Breakpoint در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.