Menu

Nintendo دلیل تاخیر بازی Animal Crossing: New Horizons را اعلام کرد

یکی از بزرگ‌ترین نامیدی‌های مراسم E3 نینتندو، مربوط به تاخیر خوردن Animal Crossing: New Horizons بود. منتشر کننده‌ی بازی اطلاعات جدیدی از دلیل تاخیر بازی داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot رئیس نینتندوی آمریکا "داگ باوسر"(Doug Bowser) در مصاحبه‌ای با IGN گفت:

"هدف اصلی و عقیده‌ی ما این است که لبخند بر لبان مردم بیاوریم و همیشه در مورد آن حرف می‌زنیم. یا به عبارتی دیگر این ماموریت ما است. این عقیده را برای کارمندانمان نیز در نظر می‌گیریم. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم که کارمندانمان در زندگی شخصی و کاریشان تعادل داشته باشند."

در ادامه افزود:

"یکی از این مثال‌ها این است که ما دوست نداریم که یک بازی را قبل از اینکه آماده باشد وارد بازار کنیم. بازی Animal Crossing: New Horizons یکی از این مثال‌ها است. این خیلی مهم است که ما در جهان این تعادل را داریم و این چیزی است که ما به آن افتخار می‌کنیم."

بازی نسبت به نسخه‌ی قبلی دچار تغییراتی شده است مانند اضافه شدن حالت Co op که در این حالت دوستتان می‌تواند یکی از کنترلر‌ها را به دست بگیرد و به عنوان یکی از کاراکتر‌های آن روستا به کمک شما بیاید. همچنین این بازی از ویژگی وصل شدن شبکه‌ای تا 4 نفر و یا آنلاین تا 8 نفر بهره می‌برد.

در ابتدا قرار بود که بازی Animal Crossing: New Horizons در سال 2019 عرضه شود اما الان به تاریخ 20 مارس 2020 (1 فروردین 99) تغییر کرده است.