Menu

بررسی اولین گیم‌پلی از بازسازی عنوان Destroy All Humans

سه روز پیش، طی کنفرانس زنده E3 استودیوهای THQ Nordic و Black Forest Games اولین تریلر از گیم‌پلی عنوان بازسازی شده Destroy All Humans را نمایش دادند. این تریلر تنها چند دقیقه زمان دارد اما به ما نشان می‌دهد بازی در هنگام عرضه، چگونه خواهد بود. بازی در واقع مدرنیزه شده‌ی عنوان سال 2005 خود است. صداها و سبک هنری جدیدی که به بازی افزوده شده به وضوح دیده می‌شود و گرافیک بازی هم طوری نیست که انگار مستقیما از Play Station 2 به کنسول‌های حال حاضر آمده است. دلیلش این است که Destroy All Humans در واقع بازسازی شده و نه ریمستر و به این معنی است که همان بازی قدیمی است اما با تکنولوژی مدرن ساخته شده است.

طبق گفته‌های شرکت Black Forest Games، بازی یک "بازسازی کامل" است. بنابراین به داستان و شخصیت‌پردازی عنوان قدیمی خود پایبند مانده، اما همه چیز دوباره از ابتدا ساخته شده است. همچنین کنترل شخصیت اصلی و در کل کنترل‌های بازی همگی مدرنیزه شده‌اند تا تجربه بازی همانند تجربه کردن یک عنوان جدید به حساب آید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، توسعه‌دهنده این بازی در مورد قابلیت‌های اضافه شده به نسخه بازسازی Destroy All Humans صحبت کرد. به عنوان مثال، شما در این بازی قادر هستید که سرعت حرکت شخصیت را بیشتر کنید که این قابلیت در نسخه قدیمی وجود نداشت. همچنین شما می‌توانید با یک اسکیت خاص شخصیت خود (Crypto) را به حرکت درآورید. اگر تریلر را دیده باشید، متوجه می‌شوید که علاوه بر صحنه‌های سینمایی جذاب، شخصیت اصلی یا همان Crypto مشغول نابود کردن جهان با بشقاب پرنده (UFO) است. متاسفانه، THQ Nordic اطلاعات بیشتری از گیم‌پلی این بازی در اختیار مخاطبان نگذاشت. اینکه برای مثال حالا که قرار است بازی در بشقاب پرنده جریان داشته باشد، پس قابلیت اسکیت چه می‌شود؟

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Destroy All Humans قرار است برای PC، PS4 و XOne به بازار آید. تاریخ انتشار دقیقی از این بازی در دست نیست اما مثل خیلی از عنوان‌های دیگر، به احتمال زیاد در نیمه اول 2020 منتشر خواهد شد.