Menu

گیم پلی Cyberpunk 2077 در E3 2019 بر روی PC به نمایش درآمده بود

در جریان نمایشگاه E3 2019 شاهد یک نمایش کوتاه یک دقیقه‌ای از بازی Cyberpunk 2077 و یک نمایش گیم پلی طولانی به صورت خصوصی برای رسانه‌ها و خبرنگاران بودیم که بر روی تنوع در روش‌های انجام ماموریت و کشتن دشمنان تمرکز داشت. اکنون به تازگی اطلاعاتی از این دو نمایش گیم پلی به دست آمده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، مارسین موموت (Marcin Momot) از استودیوی CD Projekt RED به تازگی در جواب یکی از طرفداران تائید کرده است که هر دو نمایش گیم پلی عمومی و خصوصی بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلتفرم PC به نمایش در آمده‌اند.

طرفدار: آیا این موضوع درست است که نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 بر روی PS4 Pro بوده؟ این چیزی است که وب سایت Forbes اعلام کرده.

مارسین موموت: نمایش این بازی بر روی PC بوده است.

البته، این موضوع جای تعجب ندارد و بسیاری از بازی‌ها هستند که نمایش گیم پلیشان بر روی پلتفرم PC است. حتی بازی انحصاری Halo: Infinite که قرار است چشم اندازی از قدرت کنسول‌های Xbox را نشان بدهد.

ما مطئمن هستیم که همه‌ی شما بسیار مشتاقید تا هر چه سریع‌تر نمایش گیم 50 دقیقه‌ای گیم پلی Cyberpunk 2077 که در E3 2019 به صورت خصوصی پخش شد را تماشا کنید. اما متاسفانه برای آن باید تا برگزاری نمایشگاه PAX West در اواخر تابستان امسال منتظر باشید.