Menu

در بخش آنلاین Marvel’s Avengers نمی‌شود یک قهرمان را 4 بازیکن به‌صورت همزمان داشته باشند

ما در کنفرانس Square Enix برای همایش E3 2019 اولین نمایش از بازی Marvel's Avengers را دیدیم. حال، به لطف مصاحبه سازندگان با سایت Eurogamer، جزئیات بیشتری از آن در دست داریم.

به گزارش پردیس گیم، شما نمی‌توانید در بخش Co-Op این بازی 4 هالک به‌صورت همزمان داشته باشید و در میان دشمنان آشوب به پا کنید. فیلیپ تریان، طراح ارشد Marvel's Avengers، گفت هر بازیکن می‌تواند فقط یکی از قهرمانان را در بخش Co-Op انتخاب کند تا فانتزی و نقش گروه انتقام‌جویان حفظ شود:

"در بخش آنلاین باید به عنوان شخصیت‌های مختلف بازی کنید. تمام اعضای گروه انتقام‌جویان مهارت‌ها و استعدادهای متفاوتی دارند و می‌خواهیم بازیکنان تیمی تکامل یافته داشته باشند. در غیر این صورت که انتقام‌جویان نمی‌شدند!"

تریان همچنین درباره چالش‌های منحصر به‌فرد مربوط به طراحی شخصیت‌های گروه انتقام‌جویان گفت. فهرست قهرمانان مارول از مردی با تیرکمان تا زنی با اسلحه و سپس افرادی با لباس‌های آهنین و رباتی و خدایان را شامل می‌شود. با این مقدار زیاد شخصیت‌ها، چگونه می‌توان هر یک از آن‌ها را ارزشمند و نفیس ساخت؟

"ما شخصیت‌هایی از انسان‌های زمینی با توانایی‌های شگفت‌انگیز تا خدایان موثر را در اختیار داریم. باید همه آن‌ها حس قدرت‌مند بودن داشته باشند اما از آنجا که این یک بازی است، نیاز به یک تعادل نیز است بنابراین Black Widow هم می‌تواند به اندازه Thor قوی و خطرناک باشد."

تریان همراه با رز هانت، تهیه کننده ارشد این بازی، توضیح دادند که چگونه هر قهرمان تجربیات متفاوتی خواهند داشت. برخی سطوح و مراحل فقط برای مهارت‌های مشخصی طراحی شده‌اند. بازی به عنوان یک قهرمان در منطقه‌ای که به‌طور به‌خصوص برای او ساخته شده، ممکن است جزئیات بیشتری از داستان افشا کند.

این دو همچنین تایید کردند شما می‌توانید کل بازی را به‌صورت تک‌نفره انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید فورا به مرحله‌ای که دوستان‌تان در آن حضور دارند وارد شده و بخش‌های قبلی را رها کنید.

بازی Marvel's Avengers در تاریخ 15 مه 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.