Menu

اطلاعاتی در مورد بازی Phantom: Covert Ops که به صورت VR قابل بازی است، منتشر شد

یکی از غرفه‌های موجود در مراسم E3 مربوط به بازی Phantom: Covert Ops بود که به صورت VR باید آن را بازی کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShocker یکی از خبرنگاران این وبسایت به آن غرفه سر زده است و دموی بازی را انجام داده است. طبق گفته‌های او سبک بازی، مخفی کاری VR است که بازیکن فقط بر روی یک قایق نشسته است و باید دشمنان را از پای درآورد.

برخلاف تصورات، بازی خیلی بازی جذابی است و به خوبی توانسته حس مخفی کاری را منتقل کند. در دمو، 3 نوع اسلحه‌ی تفنگ بیهوش کننده، مسلسل دستی و اسنایپر وجود دارد که می‌توان با آن‌ها بازی کرد. برای حرکت قایق دقیق مانند قایق‌های واقعی باید پارو بزنید تا حرکت کند و برای توقف باید یک طرف پارو را در آب قرار دهید تا سرعتتان آنقدر پایین بیاید تا قایق از حرکت بایستد.

اطلاعاتی در مورد بازی Phantom: Covert Ops که به صورت VR قابل بازی است

به گفته‌ی خبرنگار Dualshoker:

"تجربه‌‌ی یک بازی VR باید به گونه‌ای باشد که شما کاملا فراموش کنید که مشغول بازی کردن هستید و Phantom: Covert Ops به خوبی از عهده‌ی این کار برآمده است."

برخلاف بازی‌های مخفی کاری که بازیکن می‌تواند از پشت به دشمنان حمله کند در این بازی نمی‌توانید این کار را انجام دهید. Phantom: Covert Ops کار کاملا متفاوتی در این سبک انجام می‌دهد و به بهترین شکل ممکن توانسته این کار را انجام دهد. اگر بازی‌های VR مانند Superhot و Blood and Truth سطح آدرنالین شما را به شدت بالا می‌برد بازی Phantom: Covert Ops کاری می‌کند که قلب شما به روش‌های کاملا متفاوت بتپد.

Phantom: Covert Ops در اواخر امسال برای Oculus Rift و S و Quest عرضه می‌شود.