Menu

اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s The Avengers منتشر شد؛ از معرفی صداپیشگان تا عدم وجود لوت باکس

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مدتی پیش بازی مورد انتظار Marvel’s The Avengers که تنها در جریان اعلام همکاری دو شرکت Marvel و Square Enix از آن یک تیزر تریلر کوتاه منتشر شده بود، در جریان کنفرانس نمایشگاه E3 2019 به صورت رسمی معرفی شد و از تاریخ انتشار آن رونمایی شد.

این تریلر شامل لحظاتی از گیم پلی این بازی می‌شد و همچنین در آن شخصیت‌های نمادین و افسانه‌ای گروه انتقام جویان را مشاهده کردیم. اکنون به تازگی صداپیشگان شخصیت‌های قدرتمندترین گروه دنیا معرفی شده‌اند.

طبق اعلام وب سایت IGN، گروه صداپیشگاه این بازی شامل افراد معروف و با استعدادی می‌شود. تروی بیکر (Troy Baker)، صداپیشه‌ی شخصیت‌هایی چون Sam Drake در Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: Lost Legacy، بروس وین و بتمن در Batman: The Enemy Within و Joel در The Last of Us قرار است صداپیشگی شخصیت بروس بنر و هالک را بر عهده داشته باشد. همچنین نولان نورث (Nolan North) صداپیشه‌ی شخصیت‌های همچون Nathan Drake در سری Uncharted، Desmond Miles در سری Assassin’s Creed و Penguin و Black Mask در سری Batman: Arkham صداپیشگی شخصیت تونی استارک و Iron Man را بر عهده دارد. تراویس ویلینگام (Travis Willingham) که سابقه‌ی صداپیشگی Wilson Fisk در Marvel’s Spider-Man و Harvey Dent در Batman: The Telltale Series را داشته، قرار است در این بازی صداپیشگی شخصیت Thor را داشته باشد؛ او پیش از این در بازی Marvel Powers United VR صداپیشه‌ی این شخصیت بوده است. علاوه بر این لورا بیلی (Laura Bailey) که صداپیشه‌ی شخصیت‌هایی همچون Catherine در Catherine: Full Body، Kait Diaz در نسخه‌ی چهارم و پنجم Gears of War، Mary Jane Watson در Marvel's Spider-Man، Nadine Ross در Uncharted 4: A Thief's End و Batman: The Telltale Series را داشته، قرار است صداپیشه‌ی شخصیت Black Widow باشد؛ او نیز پیش از این در بازی‌های Marvel Powers United VR و Marvel vs. Capcom: Infinite صداپیشه‌ی این شخصیت بوده است. جف شین (Jeff Schine) هم قرار است صداپیشه‌ی شخصیت استیو راجرز و Captain America باشد.

همچنین به نقل از DSOGaming، شرکت Square Enix اعلام کرده است که بازی Marvel’s The Avengers هیچ گونه لوت باکس یا مکانیک پرداخت برای برد (Pay to Win) در خود ندارد. البته انتظار می‌رود در آن پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید لباس‌های مخصوص و ویژه و آیتم‌های شخصی سازی وجود داشته باشد.

تاکنون تائید شده که بازی در زمان عرضه شامل شخصیت‌های Captain America ،Iron Man ،Black Widow ،Hulk و Thor می‌شود. اکنون اعلام شده که بعد از انتشار بازی، به مرور زمان به آن شخصیت‌های جدیدی اضافه می‌شوند که همگی‌شان رایگان هستند.

این بازی در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای پلتفرم‌های PS4 ،PC ،Xbox One و Google Stadia منتشر خواهد شد.