Menu

عرضه‌ی Twin Mirror تا سال 2020 تاخیر خورد؛ نسخه‌ی PC بازی در انحصار Epic Games

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gematsu، شرکت Bandai Namco و استودیوی Dontnod Entertainment به تازگی اعلام کرده‌اند که عرضه‌ی بازی Twin Mirror که برای سال 2019 برنامه ریزی شده بود، تا سال 2020 تاخیر خورده است.

همچنین Dontnod Entertainment همکاری خود با شرکت Epic Games را تائید کرد و قرار است نسخه‌ی PC این بازی به مدت 12 ماه در انحصار فروشگاه دیجیتالی Epic Games Store باشد.

اسکار گیلبرت (Oskar Guilbert)، رئیس و مدیر عامل استودیوی Dontnod Entertainment در این رابطه گفت: "به لطف استراتژی توسعه‌ی ما و همکاری با شرکت Epic Games، استودیوی ما یعنی Dontnod در حال رشد و گسترش یافتن می‌باشد. ما از همکاری با این شرکت بسیار خرسندیم و اعلام می‌کنیم که بازی Twin Mirror در فروشگاه دیجیتالی این شرکت که طیف گسترده‌ای از بازیبازان را در بر می‌گیرد، منتشر خواهد شد. شرایطی که این همکاری برای ما ایجاد کرده، همراه با پشتیبانی‌ای که از سوی شرکت Shibuya Productions دریافت می‌کنیم، باعث می‌شود تا پتانسیل این بازی تقویت شود. این عملیات استراتژیک، نشان دهنده‌ی توانایی ما در ورود و استفاده از برندهای بازاری جدید را نشان می‌دهد که می‌توانیم از آن به نفع خود استفاده کنیم. صنعت بازی‌های ویدئویی در حال حاضر، در معرض تغییرات بسیار بزرگی است و این موقعیت، یک رقابت بزرگ را برای سازنده‌هایی مثل Dontnod ایجاد می‌کند."

بازی Twin Mirror قرار است برای پلتفرم‌های PlayStation 4‌ ،PC و Xbox One در دسترس قرار بگیرد.