Menu

E3 2019 و هر آن‌چه در کنفرانس Ubisoft گذشت

کنفرانس E3 2019 شرکت یوبی‌سافت دقایقی پیش به پایان رسید. یوبی‌سافت همچون هر سال، کنفرانس‌ خود را با بسیاری نمایش‌های فرعی از جمله اجرای زنده موسیقی به روی صحنه برد و در کنار معرفی محتوای جدید برای عناوین قدیمی خود، چند بازی و حتی یک فیلم و یک سریال اینترنتی جدید را به روی صحنه آورد که در ادامه نگاهی به تمامی آن‌ها خواهیم داشت.

از عنوان Watch Dogs Legion رونمایی شد، این عنوان به شما اجازه تجربه بازی در نقش چند شخصیت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد را می‌دهد و ویژگی‌های تازه‌ای به آن اضافه شده که پیش از این در این سری شاهد نبوده‌ایم.

یک سریال اینترنتی تحت نام Mythic Quest: Raven's Banquet به نمایش درآمد که قرار است خط داستانی یک استودیو بازی‌سازی را دنبال کند. Robert McElhenney از جمله بازیگران این سریال است.

محتوایی جدید برای بازی Brawlhala معرفی شد که شخصیت‌های مجموعه تلویزیونی Adventure Time را به این بازی اضافه می‌کند.

از محتوای جدید Rainbow Six: Siege تحت نام Operation Phantom sight رونمایی شد.

عنوان آنلاین Ghost Recon: Breakpoint با هدف انتشار در تاریخ 12 مهر امسال بر روی پرده رفت. بتای بازی نیز در 14 شهریور قابل تجربه خواهد بود.

از یک عنوان شوتر تاکتیکال مخصوص پلتفرم‌های اندروید و iOS تحت عنوان Elite Squad رونمایی شد.

از بازی Just Dance 2020 با هدف عرضه در محدوده ماه آبان رونمایی شد.

نمایشی جدید از چالش Shadows of the Hitokiri برای بازی Shadows of the Hitokiri به روی صحنه رفت. این چالش تا تاریخ 6 تیر ادامه خواهد داشت.

یک عنوان فرعی در سری Rainbow تحت نام Rainbow Six Quarantine به نمایش درآمد. این عنوان به بازیکنان قابلیت همکاری در تیم‌های 3نفره را می‌دهد و دارای اتمسفری متفاوت با دیگر نسخه‌های این سری است.

فیلم The Division با بازی jake gyllenhaal به نتفلیکس خواهد آمد.

نمایشی از اپیزود سوم عنوان The Divison 2 به روی صحنه رفت.

سرویس UPlay+ با قابلیت پشتیبانی از بیش از 100 بازی، از جمله عناوین قدیمی یوبی‌سافت معرفی شد. این سرویس در سال 2020 برای Google Stadia نیز منتشر خواهد شد.

از عنوان ورزشی جدید شرکت یوبی‌سافت تحت نام Roller champions رونمایی شد، نسخه آلفای بازی امروز در UPlay منتشر خواهد شد. این عنوان شباهت‌های بسیاری به عنوان Rocket League داشته و تمرکز اصلی آن بر روی رقابت‌های تاکتیکی بین بازیکنان واقعی است.

در پایان نیز از یک عنوان نقش‌آفرینی جدید به نام gods and monsters با هدف انتشار در تاریخ 6 اسفند امسال رونمایی شد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان