Menu

5 دقیقه از گیم‌پلی جذاب بازی Bleeding Edge به صورت ضبط‌شده منتشر شد

همان‌طور که دیشب در جریان کنفرانس Microsoft در E3 2019 مشاهده کردید، استودیو Ninja Theory که ساخت بازی‌هایی نظیر DMC: Devil May Cry و Hellblade: Senua's Sacrifice را درکارنامه دارد، از بازی جدید خود به نام Bleeding Edge رونمایی کرد. این بازی یک عنوان چندنفره و آنلاین است که در آن باید در تیم‌هایی 4 نفره با دیگر بازیکنان رقابت کنید.

اما به گزارش پردیس‌گیم به تازگی به لطف کانال یوتیوب 3DJuegos ویدئویی 5 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی که توسط دوربین از صفحه نمایش ضبط‌شده، منتشر شده است که در آن می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی و شیوه مبارزات در Bleeding Edge داشته باشیم.

در این بازی برای اینکه مبارزات نزدیک و تن‌به‌تن بازیکنان با یکدیگر به خوبی پیاده‌سازی شود، استودیو Ninja theory با کارگردان مبارزات DmC: Devil May Cry یعنی "رانی تاکر" همکاری دارد. بازیکنان در این عنوان می‌توانند چه توانایی‌ها و مهارت‌ها و چه ظاهر خود را شخصی‌سازی کرده و با روش خاص خود به نبرد دیگران بروند.

در زیر می‌توانید ویدئوی منتشرشده از گیم‌پلی Bleeding Edge را مشاهده نمایید. شایان ذکر است تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده و باید صبر کرد و دید که Ninja Theory و Microsoft چه زمانی این بازی چندنفره را برای Xbox One و PC عرضه خواهند کرد.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بتای خصوصی بازی نیز در تاریخ 6 تیر برای بازیکنان برگزیده آغاز خواهد شد. جهت ثبت‌نام در بتا می‌توانید به سایت رسمی بازی Bleeding Edge مراجعه کنید.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.