Menu

شایعه: کنسول PlayStation 5 از Xbox Scarlett قدرتمندتر خواهد بود

اکنون هر 2 شرکت Sony و Microsoft به طور نسبی از کنسول‌های نسل بعد خود رونمایی کرده‌اند به نظر می‌رسد سال آینده باید شاهد رقابت این 2 غول صنعت بازی باشیم. هر 2 شرکت در معرفی کنسول‌های خود برروی چیزهایی تقریبا یکسانی نظیر قابلیت استریم و کاهش سرعت بارگذاری بازی‌ها اشاره کرده‌اند. اگرچه، به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که ادعا دارد کنسول نسل بعدی Sony یعنی PS5 از Xbox Scarlett قدرت‌مندتر خواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، "اندرو راینر" از Game Informer به تازگی اعلام کرده طبق شایعات منتشرشده پیرامون E3 شنیده که PS5 از Project Scarlett قدرت‌مندتر بوده و قدرت خام بیشتری خواهد داشت.

در طول کنفرانس Microsoft در E3 2019 این شرکت چیزهای زیادی درباره کنسول نسل بعدی خود گفت ولی چیزی نشان نداد. Sony نیز هم‌چنین کاری انجام داد و این بدین معناست که هر 2 شرکت قصد ندارند فعلا به صورت دقیق از تکنولوژی و مشخصات کنسول‌های خود رونمایی کنند. برای مثال یکی از بخش‌هایی که دیشب Microsoft به آن اشاره کرد، 4 برابر سریع‌تر بودن پردازنده Project Scarlett از Xbox One X و هم‌چنین افزایش سرعت بارگزاری 40 برابر نسبت به کنسول‌های Xbox One است.

ولی خب همان‌طور که خودتان می‌دانید مطمئنا اینکه یک کنسول قدرت‌مندتر باشد به معنای فروش و قدرت بیشتر نیست و این تنها یکی از فاکتورها است.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان در نهایت کدام کنسول قدرت بیشتری از نظر سخت‌افزاری و پردازش خواهد داشت؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.