Menu

بخش داستانی بازی Crossfire X توسط استودیو Remedy ساخته می‌شود

استودیو Remedy که ساخت عناوین و سری‌ بازی‌های بزرگی نظیر Max Payne و Alan Wake را در کارنامه داشته و هم‌اکنون نیز تا چند ماه دیگر بازی Control را عرضه خواهد کرد، اعلام کرد که در ساخت بخش داستانی Crossfire X با ناشر این بازی یعنی Smilegate در حال همکاری است.

به گزارش پردیس‌گیم، این خبر ساعاتی پیش با ارسال توییتی توسط Remedy تایید شد

"ما با افتخار اعلام می‌کنیم که با Smilegate Entertainment برای ساخت بخش کمپین تک‌نفره بازی Crossfire X در حال همکاری هستیم. این عنوان در سال 2020 برروی Xbox One منتشر خواهد شد."

— Remedy Entertainment (@remedygames) June 9, 2019

همان‌طور که احتمالا می‌دانید Crossfire X دیشب در جریان کنفرانس Microsoft در E3 2019 با معرفی شد. Crossfire یک بازی شوتر و رایگان در آسیا و خاورمیانه بوده از محبوبیت بالایی برخوردار است و حتی برخی به آن لقب Counter-Strike کره‌ای داده‌اند. باید صبر کرد و دید که عملکرد این بازی در غرب و برروی کنسول Microsoft چگونه خواهد بود.

البته این اولین باری نیست که Remedy چین خبری را اعلام می‌کند. آن‌ها در سال 2016 نیز گفتند که در حال کاربرروی بخش داستانی Crossfire 2 هستند که خب با توجه به کنفرانس دیشب می‌توان گفت منظور Crossfire X بوده است. ولی خب از آن جایی که در سخنان چند سال پیش از Crossfire “2” نام برده شده می‌توان احتمال داد که با دنباله‌ای جدید از این بازی روبرو خواهیم بود و خبری از تنها یک بازی شوتر و چندنفره دیگر نیست.

Crossfire X در سال 2020 برروی Xbox One عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.