Menu

رئیس استودیو 343Industries: لحظه بزرگ بعدی Halo Infinite در E3 2020 خواهد بود

مطمئنا عده‌ی بسیاری از طرفداران سری Halo که دیشب منتظر دیدن تریلری از گیم‌پلی نسخه آخر این بازی یعنی Infinite بوده‌اند، ناراحت و ناامید شده‌اند؛ چرا که برخلاف شایعات تریلری از بخش داستانی این بازی منتشر شد و هیچ خبری از گیم‌پلی نبود. و اکنون نیز به نظر می‌رسد که برای دیدن محتویاتی بهتر و بیشتر از این بازی باید صبر کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، به تازگی در پستی در سایت رسمی Halo، استودیو 343Industries کمی درباره اهداف و کارهایی که قصد دارد با موتور جدید خود یعنی Slipspace انجام دهد صحبت کرد. از آن جایی که اتفاقات داستانی بازی در ادامه Halo 5 خواهند بود، 343 بازی Infinite را یک ریبوت معنوی برای این سری می‌داند.

این امر به راحتی در طراحی لباس Master Chief دیده می‌شود. همان‌طور که دیشب دیدید این لباس در مقایسه با Halo 4 و Halo 5 شباهت بیشتری با طراحی‌های کلاسیک لباس Master Chief در نسخه‌های ابتدایی این سری دارد. هم‌چنین در پست منتشرشده استودیو اعلام کرد که برای دیدن گیم‌پلی Infinite مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

نمایش بزرگ Halo Infinite در E3 2020 رخ خواهد داد. با اینکه عرضه‌شدن یک بازی در تعطیلات سال 2020 غیر طبیعی نیست، امیدواریم که بازی توسعه خود را به حدی طی کرده باشد بتوانیم نگاهی به بازی بیاندازیم.

متاسفانه این اتفاق به این زودی‌ها رخ نخواهد داد؛ اگرچه رئیس استودیو یعنی "کریس لی" تایید کرد که تیم بازی در ماه‌های آینده بازی را آزمایش خواهند کرد. اگرچه جزئیاتی در این مورد مشخص نشده است.

"من می‌دانم که بسیاری از شما می‌خواهید چیزهای بیشتری از Infinite دیده و اطلاعات بیشتری از آن بدست آورید و ما نیز بسیاری مشتاقیم تا در آینده اطلاعات بیشتری با شما به اشتراک بگذاریم."

"تا زمانی که در سال 2020 به آن مقصد برسیم، ما هم‌چنان توسعه بازی را در آرامش و سکوت پیش برده و از پتانسیل بسیار زیاد موتور Slipspace، این سخت‌افزار و از همه بیشتر تیم توسعه استفاده می‌بریم. "

بازی Halo Infinite در تعطیلات سال 2020 در کنار Xbox Scarlett و هم‌چنین برروی 2 پلتفرم Xbox One و PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.