Menu

اطلاعات داستانی جدیدی از Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر شد

دیروز در طی کنفرانس EA Play، استودیو Respawn Entertainment تریلر 13 دقیقه ای از گیم پلی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order را نمایش داد. همچنین یک سری از سوالات طرفداران راجع به این بازی پاسخ داده شد. یکی از این سوال ها مطرح می کرد که آیا بازیکن توانایی انتخاب بین دو جناح روشنایی و یا تاریکی Force را دارد یا نه.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، کارگردان بازی آقای "استیگ آسموسن" در رابطه با این سوال پاسخ منفی داد. دلیل این موضوع این است که شخصیت اصلی بازی Cal Kestis، یک شخصیت درست و قابل اعتماد است و اعمال او در کل داستان سری تاثیر دارد. بنابراین بازیکن توانایی ایجاد تغییر در روند پیشروی او در بازی را ندارد. همچنین آسموسن اشاره کرد که این شخصیت در جاهای دیگر نیز استفاده می شود.

همان گونه که می دانید، عناوین قبلی سری Star Wars به شما حق انتخاب بین دو جناح روشنایی و تاریکی را می دادند. بنابراین عدم وجود این قابلیت در بازی جدید، یک کمبود به حساب می آید. با این حال، ار آنجایی که داستان از پیش طراحی شده، شرکت Respawn این شانس را دارد که داستانی هیجان انگیزتر را به نمایش بگذارد و ار آنجایی که سازندگان تصمیم گرفته اند شخصیت Cal یک شخصیت اصلی در جهان Star Wars باشد، می توانیم انتظار یک شخصیت پردازی به یاد ماندنی را داشته باشیم.

Star Wars: Jedi Fallen Order قرار است در تاریخ 24 آبان امسال برای PS4، Xbox One و PC منتشر شود. در حال حاضر خبری از نسخه انتشاری برای پلتفرم های دیگر نیست.