Menu

تهیه کننده Anthem: بازی پتانسیل تبدیل شدن به یک عنوان شگفت انگیز را دارد

استودیو BioWare معتقد است که بازی Anthem پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی فوق العاده را دارد و می‌تواند اوضاع را برای این بازی تغییر دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook در حالی که در جریان لایو استریم امروز EA Play در E3، خبری از نمایش بازی Anthem نبود اما در بین نمایش‌های FIFA 20 و Madden NFL 20، بن اروینگ، تهیه کننده Anthem درباره این بازی صحبت کرد:

"Anthem دارای آینده روشنی است. در طی ماه‌های گذشته چیز‌های زیادی یاد گرفتیم. می‌خواهیم که بازی را بهتر کنیم و معتقدیم که Anthem می‌تواند یک بازی شگفت انگیز باشد. می‌دانیم که باید کار‌هایی انجام بدهیم و می‌خواهیم که با جامعه خود همکاری کنیم و Anthem را به بازی تبدیل کنیم که همه می‌خواهند."

اروینگ همچنین تایید کرد که تیم سازنده با کاربران همکاری کرده و در حال دریافت نظرات بازیکنان درباره رویداد‌های اخیر Cataclysm است.

تلاش EA و BioWare برای تغییر اوضاع و بهبود بازی Anthem خبر بسیار خوبی است اما باید دید که EA تا کی به BioWare فرصت می‌دهد تا شرایط را برای این بازی تغییر دهد. در حال حاضر بازی Anthem بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.