Menu

دانلود تمامی کنفرانس‌های E3 2019 با بهترین کیفیت و حجم بهینه شده

سرانجام موعد برگزاری مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال هم فرا رسید تا انتظارها برای معرفی و نمایش مهم‌ترین عناوین آینده به پایان برسد. درهای مراسم E3 در سال 2019 در تاریخ 11 ژوئن (۲۱ خرداد) به روی عموم بازدیدکنندگان باز شده و تا دو روز بعد یعنی 13 ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۸) ادامه خواهد داشت. به رسم سال‌های گذشته، یک روز پیش از این تاریخ شاهد برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی برخی از مهم‌ترین ناشرهای صنعت بازی هستیم. در مراسم امسال، کنفرانس‌های مطبوعاتی Microsoft ،Bethesda ،Devolver Digital ،Ubisoft ،PC Gaming Show و Square Enix برگزار شده و همچنین شرکت Nintendo نیز در نمایشی زنده، از برنامه‌های خود رونمایی خواهد کرد. شرکت Sony با وجود حضور قدرتمندانه خود در سال‌های گذشته اما در بیانیه‌ای غیر قابل پیش‌بینی تایید کرد که در E3 2019 حضور پیدا نخواهد کرد. فقدان حضور Sony اما از حساسیت مراسم امسال کم نخواهد کرد. شرکت Microsoft برای کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019 بیشتر از هر سال دیگری هیاهو به پا کرده و قرار است علاوه بر معرفی آخرین عناوین انحصاری کنسول Xbox One، از برنامه‌های خود برای کنسول نسل آینده Xbox نیز رونمایی کند.

دیگر تا شروع کنفرانس‌های مطبوعاتی E3 2019 زمان چندانی باقی نمانده از این رو لازم دانستیم با ارائه مقاله‌ای جامع، به طور کامل برنامه‌های سایت پردیس‌گیم در زمینه پوشش نمایشگاه را برای شما کاربران پردیسی ارائه دهیم و به سوالات متداول شما پاسخ دهیم.

زمان‌بندی برگزاری کنفرانس‌ها به چه صورت است؟

E3

کنفرانس شرکت Microsoft: ساعت 00:30 بامداد روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

E3 2017

کنفرانس شرکت Bethesda: ساعت 05:00 صبح روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

کنفرانس شرکت Devolver Digital: ساعت 06:30 صبح روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

E3 2017

کنفرانس PC Gaming: ساعت 21:30 روز دوشنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

E3 2017

کنفرانس شرکت Ubisoft: ساعت 00:30 بامداد روز سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD


کنفرانس شرکت Square Enix: ساعت 05:30 صبح روز سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

کنفرانس شرکت Nintendo: ساعت 20:30 روز سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸


دانلود SD – دانلود HD – دانلود FULL HD

از چه طریق می‌توانم کنفرانس‌ها را بصورت زنده تماشا کنم؟

تمامی کنفرانس‌های ذکر شده، بصورت زنده از طریق سایت پردیس‌گیم قابل تماشا هستند. برای تماشا زنده، حدود یک ساعت پیش از آغار هر کنفرانس مطلبی اختصاصی قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با مراجعه به این مطلب، کنفرانس را به شکل زنده تماشا کنید.

من سرعت اینترنت خوبی ندارم، آیا می‌توانم کنفرانس را به شکل دیگری دنبال کنم؟

به مانند سال‌های گذشته، دوستانی که توانایی تماشای کنفرانس‌ها به شکل زنده را ندارند، می‌توانند از طریق کانال تلگرام پردیس‌گیم تمامی رویدادهای کنفرانس‌های E3 را به شکل گزارش لحظه به لحطه نوشتاری دنبال کنند. همچنین در حین گزارش تصاویری نیز از بازی‌ها و رویدادهای مهم درون کنفرانس قرار می‌گیرد تا هر چه بیشتر با جو درون کنفرانس‌ها آشنا شوید.

پردیس‌گیم چه زمانی لینک دانلود کنفرانس‌ها را قرار می‌دهد؟

لینک دانلود کنفرانس‌ها، معمولا دقایقی پس از پایان هر کنفرانس در دسترس قرار می‌گیرد اما لینک‌هایی که بصورت زودهنگام منتشر می‌شود، تنها در ظاهر کیفیت HD و FULL HD دارند و در اصل هیچکدام کیفیت واقعی را ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل مانند سال گذشته ما کیفیت را به سرعت ترجیح می‌دهیم و لینک دانلود کنفرانس‌ها را تنها در زمانی قرار می‌دهیم که نسخه‌های FULL HD Native آن‌ها منتشر شود. پیش‌بینی ما قرارگیری لینک دانلود هر کنفرانس "حداکثر" 6 ساعت پس از پایان است.

تریلرهای E3 با چه کیفیتی در پردیس‌گیم قرار می‌گیرد؟

تمامی تریلرهای نمایشگاه با بالاترین کیفیت از طریق پردیس‌گیم قابل دانلود هستند، به طوری که حتی تریلرهایی که با کیفیت 4K منتشر می‌شود نیز در پردیس‌گیم دارای لینک دانلود 4K خواهند بود.

لینک‌های دانلود SD و HD دقایقی پس از انتشار تریلر قرار می‌گیرد و لینک‌های دانلود FULL HD و کیفیت‌های بالاتر نیز با کمی تاخیر از طریق سروری اختصاصی افزوده خواهد شد.

پوشش سریع و گسترده اخبار و نمایش‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم

امسال شما می‌توانید به شکل سریع و گسترده، تمامی مطالب و نمایش‌های مهم E3 را از طریق شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم دنبال کنید. ما همچنین به شکل کامل در این شبکه‌ها سعی می‌کنیم با شما تعامل داشته باشیم و با قرارگیری نظرسنجی‌هایی نظر شما در مورد کیفیت کنفرانس‌های مختلف را جویا شویم.

برای پیگیری این بخش جدید در شبکه‌های اجتماعی پردیس‌گیم عضو شوید:

در آخر اگر پیشنهاد و یا درخواستی در مورد روند پوشش رویدادهای E3 2019 دارید، لطفا در بخش نظرات آنرا به اشتراک بگذارید …