Menu

تصویر روی جلد و محتویات نسخه‌ی فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 فاش شد

آیا پازی Cyberpunk 2077 امسال منتشر می‌شود؟ این سوالی است که جواب آن را در E3 خواهیم گرفت. البته، شایعات زیادی پیرامون این موضوع دست به دست شده‌اند و بسیاری از گزارشات از این حاکی هستند که پروژه‌ی جدید استودیوی CD Projekt Red در اوایل 2020 منتشر می‌شود. فارغ از تاریخ عرضه، به نظر می‌رسد که تصویر روی جلد و محتویات نسخه‌ی فیزیکی Cyberpunk 2077 لو رفته‌اند که در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، ظاهرا، یک لیست‌بندی از سوی خرده‌فروشان لهستانی(منطقه‌ای که استودیوی CD Projekt Red در آن واقع شده است) تصویر روی جلد را به همراه مزایای خرید نسخه‌ی فیزیکی Cyberpunk 2077 فاش کرده است. البته، این لیست‌بندی هم‌اکنون حذف شده، اما کاربران قبل از آن موفق به ذخیره‌ی تصویر زیر شده‌اند. طراحی روی جلد بازی، شبیه به باکس آرت ساخته‌ی قبلی این استودیو یعنی The Witcher 3: Wild Hunt به نظر می‌رسد. علاوه بر این، نسخه‌ای که به نظر Special Edition جلوه می‌کند، حاوی مواردی مانند نقشه، کتاب راهنما، کتاب هنری، کارت پستال و چند عدد استیکر می‌باشد.

به دلیل این که اطلاعات بالا به صورت رسمی تایید نشده‌اند، بهتر است با کمی بدبینی به آن‌ها نگاه کنیم و منتظر اطلاعات بیشتری از Cyberpunk 2077 در مراسم E3 بمانیم. این بازی برای PC، PS4 و Xbox One در دست توسعه می‌باشد.