Menu

شایعه: مراحل موشن کپچر Mortal Kombat 11 در حال انجام است

از زمان عرضه Injustice 2 و بسته‌های الحاقی‌اش، طرفداران استودیوی NetherRealm و اد بوون (Ed Boon) کنکجاو هستند تا بدانند که بازی بعدی در دست ساخت این استودیو چه چیزی است. بدیهی است که Mortal Kombat 11 دور از ذهن طرفداران نیست و هم اکنون نیز برخی از بازیگرانی که در گذشته بر روی این سری کار کرده‌، اظهار کرده‌اند که ممکن است این اتفاق در حال رخ دادن باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، یک وبسایت به نام Real Gamer Newz در طی رویداد اخیر Mo Game Con، مصاحبه‌ای را با ریچارد دیویزیو (Richard Divizio) و دنیل پسینا (Daniel Pesina) که کار موشن‌کپچر سری Mortal Kombat را در طی این سال ‌ها انجام داده‌اند، ترتیب داده است (ممکن است Pesina را بیاد بیاورید، او نقش Johnny Cage را بازی کرده است). این دو در طی این مصاحبه،‌ اشاره کردند که هر دوی آن‌ها به همراه دانش‌اموزان مدرسه کونگ فو و تایی چی Chicago Wushu ( جایی که "پسینا" در آن جا یک استاد است)،‌ در حال انجام مراحل موشن کپچر بازی هستند.

حال ممکن است که کمی در مورد این قضیه شکاک باشید.

اولا،‌ نه "اد بون" و نه هیچکدام از نمایندگان استودیو NetherRealm، هیچ گونه صحبتی را در مورد این بازی مطرح نکرده‌ و احتمالا در زود‌ترین حالت تا زمان مراسم Game Awards که در اواخر امسال رخ می‌دهد،‌ چیزی را مطرح نخواهند کرد.

ثانیا، جدا از چیزی که "پسنیا" بیان کرده، ممکن است که وقتی صحبت از موشن کپچر می‌شود هر دوی این افراد در حال شوخی کردن باشند، آن‌‌ها چرا باید آشکارا این موضوع را تصدیق کنند در حالی که بازی هنوز در دست توسعه بوده است؟ به احتمال زیاد،‌ بوون تا به حال شاهد این شایعه‌ها بوده است و هم اکنون در حال اماده کردن یک پاسخ شوخ طبعانه برای دنبال کنندگان صفحه توییتر خود است. در صورتی که او چیزی بگوید شما در جریان می‌گذاریم.

در حال حاضر، ما نیز همانند شما به شدت مشتاق Mortal Kombat 11 هستیم و یک معرفی جدید کاملا رضایت بخش خواهد بود. ( اگرچه، یک فصل جدید از Injustice 2 به همراه Constantine و دیگر افراد را در آینده دریافت خواهیم کرد). اما هم اکنون تنها باید صبر کرده و ببینیم که NetherRealm قصد انجام چه کاری را دارد. این بسیار عالی است که ببینیم "ریچارد دیویزیو" و "دنیل پسینا" مشتاق ایده یک MK جدید هستند،‌اما باید تا رسمی شدن این موضوع صبر کنیم.

در حال حاضر آخرین نسخه از این سری یعنی Mortal Kombat XL برای PlayStation 4 ،Xbox One و PC در دسترس می‌باشد.