Menu

تماشا کنید: از بازی FIFA 20 به صورت رسمی رونمایی شد؛ تایید حالت فوتبال خیابانی – بروزرسانی شد

بروزرسانی: به نقل از Gamingbolt، آزاد کردن لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی بخش Volta از طریق چالش‌های این بخش امکان‌پذیر می‌باشد. همچنین، به نقل از Pushsquare، در جریان بیانیه‌ی مطبوعاتی EA، هیچ اسمی از PS3 یا Xbox 360 برده نشد و آنطور که از شواهد پیداست، FIFA 19 آخرین نسخه‌ی این فرنچایز بود که بر روی کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Eurogamer، کمپانی EA با انتشار تریلری به صورت رسمی از FIFA 20 رونمایی کرد. تمرکز اصلی این ویدئو بر روی حالت Volta Football است. باید گفت که Volta، همان مود فوتبال خیابانی (FIFA Street) می‌باشد که FIFA 20 به شما این اجازه را می‌داهد تا آن را در حالت‌های 3به 3(بدون دروازه‌بان)، 4 بازیکن در برابر 4 بازیکن و 5 بازیکن در برابر 5 بازیکن تجربه کنید.

همچنین، زمین‌ها و محیط‌هایی در اندازه‌های مختلف همراه با دیوار یا بدون دیوار برای تجربه‌ی فوتبال خیابانی در نظر گرفته‌ شده‌اند. شما می‌توانید این بخش را در محیط‌هایی مانند یک زیرگذر در شهر آمستردام، پشت بامی در توکیو و یا منطقه‌ای در لندن بازی کنید. همچنین، شما می‌توانید بازیکن زن یا مرد خود را ساخته و از طریق انتخاب لباس، حالت مو، تتو و… آن را شخصی سازی کنید. هنوز مشخص نیست که این آیتم‌های شخصی‌سازی را می‌توان با پول واقعی خریداری کرد یا خیر.

علاوه بر این، شما می‌توانید دسته‌ی خود را در حالت Volta تشکیل دهید، بخش داستانی این مود را با بازیکن ساخته شده‌ی خود تجربه کنید، بخش آنلاین این حالت به اسم Volta League را بازی کرده و یا از یک تیم حرفه‌ای در Volta Kick-Off استفاده کنید . شما می‌توانید تریلر معرفی FIFA 20 و بخش Volta را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

لازم به ذکر است که حالت Volta تنها بر روی نسخه‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس می‌باشد. قرار است تا اطلاعات بیشتر در جریان مراسم EA Play که حدود ساعت 21 آغاز می‌شود، به اشتراک گذاشته شود.