Menu

ROG Thor ایسوس، خاص ترین منبع تغذیه دنیا

ایسوس، برند نخست گیمینگ در جهان، خاص ترین پاور دنیا را معرفی کرد. ایسوس به منظور تکمیل سبد کالای سری ROG، سری منبع تغذیه خود را با نام ROG Thor با خروجی های 850 و 1200 واتی برای عموم عرضه کرده است.

سری ROG Thor

از خنک سازی اختصاصی گرفته تا جنبه های زیبایی شناسی، ایسوس با معرفی سری ROG Thor، تنوع کاملی از محصولات را به منظور تکمیل سیر موفق کارت گرافیک ها و مادربوردهای سری ROG خود در پیش گرفته است. در منبع تغذیه قطعات و هیت سینک ها یکی از حیاتی ترین بخش ها هستند که با راندمان خروجی نسبت مستقیم دارند. ROG Thor 1200W Platinum و ROG Thor 850W Platinum با داشتن هیت سینک ویژه با طراحی خاص، 2 برابر سطح مقطع بیشتری را برای درگیری با هوا نسبت به مدل استاندارد در دسترس قرار داده است. داشتن هیت سینک بزرگتر به معنای خنک سازی بهتر در حال فشار کار و افزایش طول عمر قطعات آن است.

زمانی که نیاز به گیمینگ با سطح بالا دارید، بی شک قطعات سیستم نیز رده بالا و پر مصرف است و نیاز به یک پاور حرفه ای حس خواهد شد. سری ROG Thor با داشتن فن های لبه دار ابداعی ایسوس با قطر135 میلیمتری که در کارت گرافیک های رده بالای ایسوس دیده می شود، بدون ایجاد صدای اضافه بهترین گردش هوا را برای قطعات درون پاور ایجاد می کند. همچنین فن در این سری با گواهی ضد نفوذ IP5X تجهیز شده تا علاوه بر دوام و طول عمر، از ورود گرد و خاک به درون آن جلو گیری شود.

یکی از مهمترین فاکتور های یک منبع تغذیه داشتن گواهی 80 Plus است که این گواهی دارای سطوح مختلفی است که رده بالاترین آن گواهی 80 PLUS Platinum می باشد. در پاورهای سری ROG Thor از رده بالاترین قطعات الکترونیکی استفاده شده و خازن های به کار گرفته شده در آن نیز 100% ژاپنی بوده و همه اینها در کنار هم عملکرد بی نقصی را برای کل سیستم به همراه خواهد داشت.

در نسل های جدید مادربوردهای ایسوس، خنک کننده های پردازنده و حالا در منبع تغذیه، یک نمایشگر LCD کوچک در نظر گرفته شده که در هر قطعه کاربری آن متفاوت است. در پاور های سری ROG Thor یک LiveDash OLED به منظور نمایش بلادرنگ مصرف کل سیستم و میزان آمپراژ خروجی پاور به شکلی بسیار زیبا وجود دارد تا برای کاربر امکان بررسی میزان مصرف سیستم در لحظه را بدون هیچ ابزار یا نرم افزار اضافه ای فراهم آورد.

سیستم های مدرن، برای به رخ کشیدن طراحی رده بالای خود از ظاهر قطعات رده بالای خود معمولاً استفاده می کنند. سری ROG Thor بی شک زیباترین پاور تولید شده برای سیستم های حرفه ای است که زیبایی آن از عناصر مختلفی نشأت می گیرد. نخست نشان ROG در قسمت فن گریل آن به وضوح دیده می شود. نورپردازی بسیار فاخر Aura Sync نیز در سراسر آن دیده می شود ودر کنار آن نشان ROG موجود در بدنه می تواند توسط مادربوردهای ایسوس با رابط RGB Addressable کنترل شود.

همچنین به منظور زیبایی بیشتر کابل های سری ROG Thor با حالت اسلیو (Sleeve) عرضه می شود تا زیبایی سیستم دوچندان شود.

این پاورها از ماه آینده در کشور همزمان با عرضه جهانی آن در دسترس خواهد بود.