Menu

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی هیجان‌انگیز بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر شد – بروزرسانی شد

بروزرسانی: بعد از اتمام نمایش گیم‌پلی بازی، کارگردان‌های آن "استیگ آسموسن" و "وینس زامپلا" اطلاعات بیشتری درمورد ساخته‌ی خود به اشتراک گذاشتند. این دو تن یادآور شدند که گیم‌پلی Star Wars: Jedi Fallen Order از پیش تایین و نوشته نشده است و دقیقا نقطه‌ی مقابل آن، یعنی پویا است. به بیان بهتر، بازیکن کنترل کاملی بر روی کارهایی که Cal انجام می‌دهد، دارند. شما می‌توانید حرکات مختلف را بر اساس سبک بازی خود، ترکیب و در مبارزه استفاده کنید. آقای آسموسن گفت که هدف اصلی تیم آن‌ها این بود که گیم‌پلی‌ای راضی‌کننده برای تمام دسته‌های بازیکنان خلق کنند. تیم توسعه دهنده می‌خواستند تا مبارزاتی فکورانه خلق کنند که به گیمرها انتخاب‌های مختلفی مانند دفع حملات، جا خالی دادن و… در هنگام مبارزه با دشمنان می‌دهد. همانطور که در دمو هم دیدیم، بازیکنان می‌توانند از قدرت‌های شناخته شده‌ی Force مانند حرکت دادن دشمنان یا نزدیک‌تر کردن آن‌ها به خود بهره ببرند. هر چند که تیم سازنده، مهارت جدیدی که Force slow نام دارد را نیز در بازی قرار داده‌اند. با استفاده از این مهارت، می‌توان زمان را برای مدت محدودی متوقف کرد. آسموسن در این مورد می‌گوید که Force Slow همانند یک چسب بین دیگر مهارت‌های بازیکنان عمل می‌کند.شما در گیم پلی، حس ازادی کاملی داشته و به انواع و اقسام حمله‌ها، تکنیک‌ها و ابزار دسترسی خواهید داشت. آسموسن و زامپلا تایید کرده‌اند که Jedi Fallen Order حاوی دشمنان سنتی مجموعه‌ی Star Wars مانند Stormtrooperها، Scout Trooperها و… می‌شود. البته، Fallen Order شامل نوع جدیدی از دشمنان به نام Purge Trooper می‌شود. این گونه از دشمنان به صورت ویژه تعلیم دیده شده‌اند تا با جدای‌ها نبرد کرده و بدون هیچ رحمی آن‌ها را از بین ببرند.

Star Wars: Jedi Fallen Order جدیدترین پروژه‌ی استودیوی Respawn می‌باشد که پیش از این، فرنچایز Titanfall را منتشر کرده بودند. حال به گزارش پردیس‌گیم، تریلر گیم‌پلی این بازی در جریان رویداد EA Play به اشتراک گذاشته شد که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید. در این ویدئو، شاهد سیستم مبارزات بازی و مکانیزم‌های گیم‌پلی مانند آهسته کردن زمان، به عقب راندن دشمنان، کشیدن دشمنان به سمت خود، راه رفتن بر روی دیوار، سیستم پلتفرمینگ، دفع گلوله به وسیله‌ی شمشیر لیزری، مبارزه با یک مینی باس و… هستیم. همچنین، یک روبات همراه در بازی وجود دارد که به Cal در حل برخی معما و پازل‌ها کمک می‌کند.

بر اساس گفته‌های کارگردان بازی آقای "استیگ آسموسن"(کارگردان God of War 3) این تریلر گیم‌پلی در منطقه‌ی Kashyyyk(زیستگاه گونه‌ی Wookie) جریان دارد و حدود 3 ساعت از آغاز بازی گذشته است. در این ویدئو، کارکتر Cal(شخصیت اصلی بازی) به این ماموریت پیوسته است تا قدرت‌های خود به عنوان یک Jedi را پرورش داده و مهارت‌های خود را امتحان کند. در این تریلر، Cal به دنبال این است تا جمعیت گونه‌ی Wookie را که اسیر شده‌اند، نجات دهد. همچنین در ابتدای تریلر، ما چهره‌های آشنایی مانند شخصیت Saw Gerrera از نسخه‌ی Rouge One را می‌بینیم.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر (جمعه، ۲۴ آبان ۱۳۹۸) بر روی PS4 ،Xbox One و PC در دسترس قرار خواهد گرفت.