Menu

اطلاعاتی جذاب از فصل دوم بازی Apex Legends منتشر شد؛ از معرفی شخصیت Wattson گرفته تا اسلحه‌های جدید

دقایقی پیش در طول رویداد EA Play 2019 شرکت EA و استودیو Respawn اطلاعاتی جدید از Battle Pass فصل دوم بازی Apex Legends به اشتراک گذاشتند.

به گزارش پردیس‌گیم، Battle Pass فصل دوم Apex Legends در تاریخ 11 تیر منتشر خواهد شد و شامل شخصیتی جدید به نام Wattson، راه‌ها و حالت‌هایی جدید بازی بازی، یک نقشه و اسلحه‌ای جدید خواهد بود؛ Respawn نیز در تلاش است تا با این فصل جدید بهترین و بیشتری محتویات ممکن را به بازی اضافه کند.

اما بیایید کمی بیشتر با شخصیت یا همان Legend جدید بازی به نام Wattson آشنا شویم. بنابر داستان منتشرشده، وی یک مهندس الکتریک بوده و به خاطر اینکه پدرش Arena را اختراه کرده، تمامی دیگر Legendها او را می‌شناسند. وی یک مدافع استاتیک بوده که با استفاده از فنس‌های و دروازه‌های الکتریکی برروی امنیت محیطی تمرکز دارد. این وسایل سبب آسیب‌رسیدن به دشمنان و هم‌چنین کند شدن حرکت آن‌ها می‌شود.

قدرت Ultimate او که Interception Pylon نام دارد، به Wattson اجازه می‌دهد تا نارنجک‌ پرتاب کرده و سپر‌های هم‌تیمی‌هایش را شارژ کند. تونایی Passive وی نیز Spark of Genius نام داشته و سبب می‌شود تا Ultimate او سریع شارژ شده و توانایی تاکتیکال او قدرت بیشتری بگیرد.

اما اسلحه جدید فصل دوم چیست؟ به گقته Respawn این اسلحه L-Star بوده و مطمئنا برای بازیکنان Titanfall 2 آشنا است. این اسلحه ماشینی براساس انرژی کار کرده و بسیار قدرتمند است. مهمات آن نیز در ابتدا به بازیکن داده می‌شود و تا پایان نیز تنها می‌توان از همان مهمات استفاده کرد؛ چرا که برخلاف دیگر اسلحه‌ها نمی‌توان از روی زمین و در طول بازی برای L-Star مهمات به دست آورد.

هم‌چنین طبق قول قبلی Respawn، اسکین‌هایی جدید اعم از Prince of Darkness و Jade Tiger در طول فصل دوم عرضه خواهند شد. R-31 نیز 2 اسکین جدید دریافت خواهد کرد.

حالت ranked نیز به بای اضافه خواهد شد که به بازیکنان اجازه می‌دهددر طول 6 سطح پیشرفت کنند؛ برای هر سطح یک matchmaking خاص و مجزا وجود دارد و در انتهای فصل با توجه به اینکه در چه جایگاهی قرار گرفته‌اید، پاداش‌هایی دریافت خواهید کرد.

در ادامه می‌توانید تیز منتشرشده در رابطه با شخصیت Wattson را مشاهده نمایید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.