Menu

چهره Master Chief زیر کلاهخود چگونه است؟ خالق Halo توضیح می‌دهد

بد نیست بدانید که بازی Halo: Reach، آخرین عنوانی که استودیو خالق سری Halo یعنی Bungie ساخته، 8 سال پیش عرضه شده است. به عنوان یادبود، کارگردان ارشد یعنی "مارکوس لیتو" (Marcus Lehto) – که از آن زمان از Bungie جدا شده – در توییتر به بعضی از سوالات طرفداران پاسخ داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، "لیتو" در این پرسش و پاسخ درباره موضوعاتی نظیر اینکه Master Chief زیر کلاهخود چه قیافه‌ای دارد و اینکه Halo اکنون در سناریویی سخت و به نوعی "بدون پیروزی" است، صحبت کرد. از آن جایی که او از ابتدا در Bungie حضور داشته، به نوعی می‌توان "لیتو" را یکی از بنیان‌گذاران دنیای Halo دانست.

جدا از اینکه Master Chief زیر کلاهخود چه قیافه‌ای دارد، "لیتو" گفت که او "قهرمانانه ولی به نوعی بی‌رحم" به نظر می‌رسد. و چیزی درباره اینکه آیا کچل است و یا برروی صورتش زخم دارد نگفت.

"ما یک طرح بسیار اولیه از John 117 داشتیم که در آن او به دلیل پوشیدن بیش از حد کلاهخود کچل شده بود و برروی صورتش نیز زخم‌هایی مختلف ایجاد شده بود. او قهرمانانه و در عین حال به نوعی خشن به نظر می‌رسید."

همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، Bungie برنامه‌ای برای انتشار این طرح اولیه برای عموم ندارد. این طرح هم‌اکنون "خیلی سخت در اعماق گاوصندوق‌های بزرگ Bungie دفن شده است!"

اگر Halo 4 را برروی درجه سختی Legendary به اتمام برسانید، صحنه‌ای کوتاه مشاهده می‌کنید که در آن بخشی از صورت Master Chief که البته کاملا زخمی و خشن به نظر می‌رسد، به نمایش در می‌آید. باید دید که آیا 343Industries در آینده از چهره کامل Master Chief رونمایی خواهد کرد یا نه.

هم‌چنین "لیتو" در این پرسش و پاسخ توییتری، درباره چالش کارکردن برروی دنباله‌ بازی‌های بزرگ نیز صحبت کرد. وی در پاسخ به طرفداری که گفته بود سری Halo در نسخه‌های اخیر شادابی و خلاقیت گذشته را ندارد گفت که راضی‌کردن طرفداران قدیمی و در کنار آن جذب‌کردن طرفدارانی جدید همیشه با مشکلاتی همراه خواهد بود؛ موقعیتی که در آن "هیچ پیروزی" قاطعی به دست نمی‌آید.

"در فرانچایزی همانند Halo، در توسعه نسخه‌های بعدی هیچ کار آسانی وجود ندارد. عده‌ای می‌خواهند بازی به ریشه‌هایش پایبند باشد و عده‌ای به دنبال چیزی کاملا جدید هستند. این موقعیتی است که در آن "هیچ پیروزی" قاطعی به دست نمی‌آید. "

جدا از این‌ها، "لیتو" درباره موضوعاتی دیگر نیز صحبت کرد که در ادامه بعضی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

  • نام Combat Evolved که پسوند نسخه اول بازی است، ایده تیم بازاریابی Microsoft بوده و Bungie خیلی در آن نقشی نداشته است.
  • Halo 4 ساختِ Bungie مطمئنا مسیر "بسیار متفاوتی" را پیش می‌گرفته است.
  • "لیتو" باور دارد که سری Halo با نسخه‌ای جدید و "تجدید نظرشده"، به صورت اساسی رشد خواهد کرد؛ که احتمالا منظورش Halo: Infinite است.
  • Bungie در نسخه‌های گذشته مبارزه در آب را نیز مدنظر داشته، ولی در آخر آن را کنار گذاشته است.

"لیتو" در حال حاضر در استودیویی کوچک و مستقل به نام V1 Interactive برروی عنوانی معرفی نشده کار می‌کند.

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.