Menu

احتمال رونمایی از Saints Row جدید در مراسم E3 وجود دارد

ماه گذشته تیم سازنده سری بازی Saints Row یعنی Voition اعلام کرده بود که آینده هیجان انگیزی در انتظار این سری است و از طرف دیگر طرفداران این عنوان دنیای باز جذاب در انتظار بازی جدید هستند. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، به نظر می‌رسد اکانت رسمی Saints Row در توییتر به بازی جدید و رونمایی آن در مراسم E3 اشاره دارد.

همانطور که ذکر شد، این اعلامیه جدید از طریق توییتر منتشر شده و این احتمال وجود دارد که منظور آن‌ها پروژه تازه نباشد و شاهد یک عنوان فرعی و یا حتی حضور برند به شکل یک غرفه باشیم اما اگر Saints Row V در مراسم حضور داشته باشد، انتظار داریم در کنفرانس مایکروسافت از آن رونمایی شود.

همانطور که می‌دانید، 4 سال از انتشار آخرین نسخه از این فرنچایز و 6 سال از عرضه یک بازی اصلی از این سری می‌گذرد. باید دید که اگر یک پروژه جدید از این سری در دست توسعه قرار داشته باشد، تصمیم توسعه دهنده بر چیست؟ آیا بر المان‌های علمی تخیلی/فضایی خواهند افزود و یا این که دوباره به نسخه‌های اول و دوم و گروه‌های گنگستری باز خواهیم گشت.

در حال حاضر تنها کاری که می‌توانیم بکنیم بسنده بر حدسیات و شایعه‌ها است. Volition و Deep Silver تا به این لحظه حضور این فرنچایز و استودیو سازنده آن در مراسم E3 را رد نکرده‌اند. بنابراین نه چیزی را حتمی بدانید و نه این که تمامی گزینه‌ها را رد کنید، این مراسم E3 است و هر چیزی امکان دارد!

نظر شما در این باره چیست؟