Menu

تماشا کنید: تریلر بازی جدید استودیوی Ninja Theory لو رفت

چند هفته قبل، شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه Ninja Theory که سال گذشته به جمع استودیوهای فرست‌پارتی Microsoft اضافه شد در حال کار بر روی عنوانی به اسم Bleeding Edge است. در حالی که جزئیات بیشتری در دسترس نبود، ظاهرا، این بازی دارای بخش چندنفره بوده که در آن، تیم‌هایی متشکل از 4 بازیکن در نقشه‌هایی نه چندان بزرگ به نبرد می‌پردازند. طبق انتظارات، این بازی در کنفرانس مطبوعاتی Microsoft معرفی می‌شود، اما به نظر می‌رسد که قبل از آن، تریلری از آن فاش شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Windowscentral، امروز، وبسایت Xboxer تریلر جالبی منتشر کرده است که بازی Bleeding Edge را نمایش می‌دهد. این عنوان، یک بازی چندنفره 4 بازیکن در برابر 4 بازیکن می‌باشد که شامل کارکترهای عجیب و غریبی مانند Gizmo است. طبق این تریلر، Bledding Edge بیش از هر چیزی، شبیه به بازی Overwatch جلوه می‌کند و نسخه‌ی آلفای آن در تاریخ پنجشنبه 6 تیر برگزار می‌شود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

البته، این تریلر را همانند یک شایعه یا ویدئویی فیک در نظر گرفته و بهتر است تا کنفرانس مطبوعاتی Microsoft در دوشنبه 00:30 بامداد برای رونمایی رسمی از پروژه‌ی جدید Ninje Theory صبر کنیم.