Menu

گزارش: عنوان جدیدی از سری Splinter Cell در دست ساخت قرار ندارد

در حالی که تصور می‌شد که کارگردان عنوان The Division 2 یعنی جولیان گریتی در اظهارات خود در ماه گذشته کار بر روی عنوان جدیدی از سری Splinter Cell را تایید کرده است اما ظاهرا نمی‌توان به صحبت‌های این بازی‌ساز بیش از یک جوک و شوخی ساده اعتبار داد. در جدیدترین قسمت پادکست Kotaku Splitscreen، سردبیر وبسایت Kotaku آقای جیسون شرایر اعلام کرده است که تا جایی که منابع داخلی او در جریان هستند، "هیچ عنوانی از سری Splinter Cell در Ubisoft در دست ساخت قرار ندارد".

به گزارش پردیس گیم و به نقل از PCGamesN، در حال حاضر همه کنجکاو هستند که بدانند عنوانی از سری Splinter Cell در راه است یا خیر به همین دلیل شرایردر این پادکست اعلام کرد که از برخی افراد در این رابطه سوال پرسیده است. پاسخ همه این افراد به سوال سردبیر وبسایت Kotaku یک "خیر" قاطع بوده است، تا جایی که این افراد می‌دانستند، هم اکنون عنوانی از سری Splinter Cell در دست ساخت قرار ندارد. شرایر در ادامه گفت که این احتمال وجود دارد که منابع او اطلاعات دقیقی از عناوینی که در مراحل اولیه ساخت قرار دارند، نداشته باشند اما با قاطعیت می‌تواند بگوید که حداقل در آینده نزدیک خبری از نسخه جدید Splinter Cell نخواهد بود. این یعنی عنوانی از سری Splinter Cell حداقل در مراحل نهایی توسعه قرار ندارد و فعلا خبری از بازگشت این سری نخواهد بود.

بنابراین امسال هم طرفداران سری محبوب Splinter Cell احتمالا نا امید خواهند شد اما اگر در جریان اطلاعیه‌های اخیر Ubisoft قرار گرفته باشند از این بابت سورپرایز نخواهند شد. Ubisoft اخیرا اعلام کرد که تا پایان سال مالی جاری سه عنوان معرفی نشده بزرگ را عرضه خواهد کرد. شایعه‌ها و گزارش‌های اخیر تایید می‌کنند که یکی از این بازی‌ها Watch Dogs Legion و دیگری Roller Champions و بازی سوم هم به گفته شرایر Rainbow Six Quarantine است.

دیگر جایی برای عرضه Splinter Cell جدید باقی نمی‌ماند اما امید خود را از دست ندهید چرا که این احتمال وجود دارد که این بازی با تیزری کوتاه برای عرضه در بهار سال آینده تایید شود. مدیر عامل Ubisoft یعنی ایو گیمو اخیرا به طرفداران این وعده را داد که چیزی مرتبط با این سری اکشن مخفی کاری را خواهند دید اما موعدی را برای فاش کردن این سورپرایز مشخص نکرد.

Ubisoft کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2019 را ساعت 1 بعد از ظهر روز 10 ژوئن به وقت محلی (ساعت 00:30 بامداد روز سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸) برگزار خواهد کرد.