Menu

گزارش: Ubisoft عنوانی همکاری‌محور و علمی تخیلی از سری Rainbow Six را در E3 2019 معرفی خواهد کرد

بر اساس شایعه‌ها، Ubisoft در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2019 یک نسخه فرعی غیر رقابتی از سری Rainbow Six را معرفی خواهد کرد. این بازی جدید Rainbow Six Quarantine نام دارد و برای اولین بار عنوانی از سری تام کلنسی را به فضا خواهد برد.

بر اساس اعلام سردبیر وبسایت Kotaku آقای جیسون شرایر، ایده ساخت Rainbow Six Quarantine تاثیر گرفته از پروژه‌ای به نام Pioneer است که اولین بار در یکی از ماموریت‌های Watch Dogs 2، که طی آن بازیکن باید به دفتر Ubisoft نفوذ می‌کرد، به آن اشاره شده بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، کارگردان عنوان Far Cry 4 یعنی الکس هاچینسون رهبر تیم توسعه عنوان Pioneer بود. Pioneer یک بازی اکتشافی بود که در فضا جریان داشت، در ایده اولیه این بازی جایی برای خشونت وجود نداشت اما در نهایت پروسه ساخت بازی متوقف و بعنوان یک شوتر همکاری‌محور از سر گرفته شد.

بر اساس آخرین شنیده‌ها، ایده Pioneer در نهایت به نبرد با بیگانه‌ها ختم شد و به سری Rainbow Six راه پیدا کرد.

شرایر در جدیدترین پادکست Splitscreen وبسایت Kotaku اعلام کرد که Quarantine، بعنوان یک شوتر همکاری‌محور فضایی، قرار است در سال مالی جاری، که 31 مارس 2020 به پابان می‌رسد، عرضه شود بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft در E3 2019 شاهد معرفی و نمایش این بازی باشیم.

پیش از این یک منبع داخلی دیگر در Twitter به نام Nibel ‏نیز به وجود این بازی اشاره کرده بود.

Ubisoft کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2019 را ساعت 1 بعد از ظهر روز 10 ژوئن به وقت محلی (ساعت 00:30 بامداد روز سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸) برگزار خواهد کرد.