Menu

Destiny 2 رایگان خواهد شد و به استیم خواهد آمد؛ بسته الحاقی Shadowkeep نیز با تریلری زیبا معرفی شد

استودیو Bungie دیروز در استریمی کوتاه درباره آینده Destiny 2 و برنامه‌هایش پیرامون این سری صحبت کرد. اول از همه، Bungie به صورت رسمی از بسته الحاقی جدید Destiny 2 به نام Shadowkeep که در حدواندازه‌های Forsaken خواهد بود، رونمایی کرد. این DLC باری دیگر بازیکنان را برای نبرد با تهدیدهای Shadowy به ماه باز خواهد گرداند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، استودیو Bungie اطلاعاتی جالب و هم‌چنین تیزری کوتاه از این بازی منتشر کرده که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید.

"زمانی که قهرمانان آخرین شهر امن توجهات خود را به مرزهایی فراتر از Vanguard معطوف کرده‌اند، کابوس‌هایی جدید از سایه‌های ماه ظهور می‌کنند. Eris Morn باری دیگر بازگشته و قدرتی خفته را بیدار کرده که حتی خودش نمی‌تواند آن را تماما کنترل کند. به ماه بازگردید و به Eris کمک کنید تا این کابوس‌ها را قبل از اینکه به سطح ماه رسیده و بشریت را به دوران تاریکی ببرد، نابود سازند. "


دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام‌صفحه

اما در اخبار دیگر مرتبط با Destiny 2، استودیو Bungie اعلام کرد که این بازی خانه‌ای جدید در پلتفرم PC خواهد داشت و از Battle.net به Steam خواهد آمد. آن دسته از افرادی که هم‌اکنون این بازی را دارند می‌توانند از تمامی فایل‌های ذخیره و محتویات خود برروی پلتفرم جدید استفاده نمایند. Bungie هم‌چنین اعلام کرد که نسخه رایگان این بازی به نام Destiny 2: New Light که شامل تمامی حالت‌های اصلی بازی و جوایز و فعالیت‌ها می‌شود، در اواخر تابستان عرضه خواهد شد. در آخر نیز تایید شد که طبق شایعات Destiny 2 برروی تمامی پلتفرم‌ها از جمله PS4 از قابلیت Cross-Save پشتیبانی خواهد کرد.

Destiny 2: Shadowkeep دارای چندین نسخه مختلف است و از میان 35 دلار (نسخه معمولی) تا 150 دلار (نسخه کالکتور که شامل مجسمه، کدهای درون بازی و دیگر ویژگی‌ها است) قیمت دارد.

در آخر شایان ذکر است که Destiny 2: Shadowkeep و Destiny 2: New Light هر دو در تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و از طریق استیم برروی PC عرضه خواهند شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.