Menu

E3 2019 و هر آنچه که از کنفرانس Bethesda انتظار می رود

تا زمان شروع رویداد هیجان‌انگیز E3 2019 دیگر زمان زیادی باقی نمانده، بنابراین اکنون قصد داریم به بررسی برنامه‌های احتمالی کنفرانس Bethesda بپردازیم!

در حال حاضر، بتزدا در وضعیت مناسبی قرار ندارد؛ چه از لحاظ تجاری و چه از نظر وجهه‌ی جهانی. بازی‌های اخیر آن‌ها فروش چندان خوبی نداشته‌اند و از طرف دیگر، شکست عنوان Fallout 76 باعث از بین رفتن اعتماد بسیاری از طرفداران این شرکت شد؛ هرچند که پیش از عرضه این عنوان ناامیدکننده نیز شرکت Bethesda به دور از مسائل حاشیه‌ای و سیاست‌های ناپسند نبود! حال رویداد E3 2019 می‌تواند یک فرصت جبران برای آن‌ها باشد تا باری دیگر، نظر گیمرها را نسبت به خود جلب کنند و بتوانند اعتبار خدشه دار شده‌ی خود را تاحدودی بازگردانند.

نگاهی به آینده‌ی عناوین عرضه شده

بازی The Elder Scrolls Online به طور حتم به یقین در کنفرانس امسال نیز حضور پررنگی خواهد داشت؛ درست مثل چهار کنفرانس قبلی شرکت Bethesda. انتظار می‌رود که نمایش و اطلاعات جدیدی از آینده و افزونه‌های بعدی این بازی منتشر شود.

دو بازی موبایلی The Elder Scrolls Legends و The Elder Scrolls Blades نیز به احتمال بسیار زیاد بخشی از کنفرانس امسال را به خود اختصاص خواهند داد تا درمورد محتویات آینده‌ی آن‌ها صحبت شود.

عنوان Fallout 76 هرچند که لانچ بسیار ضعیف و پرحاشیه‌ای را داشته اما بعید است که شرکت Bethesda از این بازی قطع امید کند؛ به هر حال Fallout 76 یک بازی سرویس محور است که با پشتیبانی طولانی مدت می‌تواند به مرحله‌ی سوددهی برسد. انتظار می‌رود که در E3 2019 تیم استودیوی Bethesda Softworks از محتویات و آپدیت‌های بعدی این بازی رونمایی کنند.

نمایش گیم پلی از بازی‌های معرفی شده

و حالا می‌رسیم به عنوان DOOM Eternal که بدون شک گل سرسبد کنفرانس امسال است! به خصوص پس از عرضه موفقیت آمیز ریبوت DOOM 2016 که باعث شد بار سنگین دستیابی به سطح انتظارات طرفداران، برروی دوش استودیوی id Software سنگینی کند! مشخصا امسال شاهد نمایش گیم پلی مفصلی از DOOM Eternal خواهیم بود و در انتها تاریخ انتشار نهایی بازی نیز مشخص خواهد شد.

بازی کواپ Wolfenstein: Young Blood نیز طبیعتا نمایش گیم پلی خواهد داشت و در ادامه، اطلاعات و جزئیات بیشتری درمورد آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

متاسفانه دو بازی محبوب The Elder Scrolls VI و Starfield در کنفرانس امسال حضور نخواهند داشت. این مسئله توسط خود شخص "تاد هاوارد" (Todd Howard) تایید شده است. به نظر می‌رسد همانطور که شرکت Bethesda در زمان رونمایی از این دو اثر اظهار داشت، نسخه ششم فرنچایز The Elder Scrolls و عنوان جدید Starfield دو محصول کاملا نسل بعدی باشند.

معرفی عناوین جدید

خب از بحث نمایش گیم پلی از عناوین معرفی شده که بگذریم، به معرفی بازی‌های جدید می‌رسیم! تماشای گیم پلی DOOM Eternal و Wolfenstein و آپدیت‌های بعدی عناوین عرضه شده جذاب هستند اما طبیعتا طرفداران خواستار معرفی شدن عناوین جدید نیز می‌باشند!

معرفی بازی بعدی Arkane Studios : استودیوی Arkane از زمان انتشار Prey و بسته‌ی الحاقی آن، عنوان دیگری معرفی نکرده و انتظار می‌رود که در کنفرانس امسال، از پروژه‌ی بعدی آن‌ها نیز رونمایی شود. هرچند که به نظر نمی‌رسد بازی بعدی آن‌ها هرچه که باشد، تا قبل از سال 2020 روانه‌ی بازار شود.

معرفی بازی بعدی Tango Gameworks : استودیوی Tango Gameworks هم ممکن است در طی کنفرانس امسال معرفی شود. آقای "شینجی میکامی" (Shinji Mikami) چندی پیش در صفحه توییتر شخصی خود اعلام کرده بود که برای یک سفر کاری به E3 2019 خواهد آمد. آیا The Evil Within 3 معرفی خواهد شد یا این استودیو IP جدیدی در دست ساخت دارد؟!

در نهایت لازم به ذکر است که کنفرانس Bethesda در E3 2019 در روز دوشنبه، 9 ژوئن (20 خرداد ماه) ساعت 05:00 بامداد برگزار خواهد شد و شما می‌توانید تمامی اخبار و مطالب مرتبط با آن را در پردیس گیم دنبال کنید.

در پایان دیدگاه خود پیرامون پیش بینی ها و انتظارات خود از کنفرانس Bethesda در E3 2019 را به اشتراک بگذارید!

نویسنده: متین نصیری