Menu

گزارش: Blizzard توسعه یک Starcraft اول‌شخص و شوتر را کنسل کرده تا برروی Diablo 4 و Overwatch 2 تمرکز کند

به تازگی گزارشاتی منتشر شده که ادعا دارند شرکت Blizzard توسعه یک بازی شوتر اول‌شخص بر مبنای Starcraft را که برای بیش از 2 سال در دست توسعه بوده کنسل کرده است. این اخبار توسط 3 فرد مختلف که به Blizzard و استودیوهایش نزدیک هستند منتشر شده است؛ به گفته آن‌ها دلیل اصلی این کار تمرکز و اختصاص‌ منابع بیشتر به سری بازی‌های Diablo و Overwatch بوده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Kotaku این پروژه، با نام رمز Ares، به عنوان یک بازی Battlefield که در دنیای Starcraft جریان دارد توصیف شده است. تیم سازنده بازی طرح‌های اولیه و حتی برخی از شخصیت‌های بازی را نیز توسعه داده بودند؛ زمانی که چند هفته گذشته Blizzard این بازی را کنسل کرده عده‌ی بسیاری سورپرایزشده و تعجب کرده‌اند؛ چرا که به گفته چند نفر بازی بسیار خوب به نظر می‌رسیده است.

زمانی که Kotaku از Blizzard بیانیه‌ای در این مورد خواسته، آن‌ها نامه‌ای منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید بخشی از آن را مطالعه کنید: "ما همیشه بدون توجه به نتیجه نهایی و یا اینکه ممکن است اوضاع از دید دیگران چگونه به نظر برسد، چنین تصمیم‌هایی می‌گیریم. ما براساس ارزش‌ها‌ی‌مان تصمیم می‌گیریم چیزهایی را که برای Blizzard منطقی بوده و به نظرمان بازیکنان به شدت دوست دارند تجربه کنند را ادامه دهیم. "

بعد از کنسل‌شدن این پروژه هیچ‌کس اخراج نشده و Blizzard به توسعه‌دهندگان آن گفته که Ares (در کنار یک پروژه معرفی‌نشده دیگر برای دستگاه‌های موبایل) کنسل شده تا آن‌ها بتوانند تمرکز و منابع بیشتری به Diablo 4 و Overwatch 2 اختصاص دهند.

انتظار می‌رود Diablo 4 و Overwatch 2 در طی رویداد Blizzcon امسال معرفی شوند؛ هر دوی این بازی‌ها مطمئنا نقشی کلیدی در استراتژی Blizzard در سال‌های آینده ایفا خواهند کرد. طبق شنیده‌ها Overwatch 2 (یا هر چیزی که دنباله این بازی نام دارد) شامل عناصر بزرگ PvE خواهد شد؛ به گونه‌ای که برخی از کارکنان Blizzard از هم‌اکنون برخی از ویژگی‌های آن را با سری Left 4 Dead مقایسه می‌کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.