Menu

اولین جزئیات، تصاویر و نمایش E3 2019 عنوان Sniper Ghost Warrior Contracts منتشر شد

در آستانه برگزاری رویداد E3 2019 شرکت CI Games اولین تصاویر، تریلر و جزئیات Sniper Ghost Warrior Contracts را منتشر کرد. این ناشر همچنین از طریق صفحه فروش این بازی در Steam از مشخصات سیستم مورد نیاز آن بر روی پلتفرم PC نیز رونمایی کرد. در ادامه با جزئیات این خبر همراه باشید.

Sniper Ghost Warrior Contracts بعنوان برترین ساخته CI Games در سبک تک‌تیراندازی، سناریوهایی براساس ماموریت را ارائه خواهد داد. در بخش تک‌نفره داستانی، بازیکنان مامور انجام ماموریت‌های قراردادی منحصر به فردی خواهند شد که هر کدام دارای یک هدف اصلی مشخص با پاداشی ثابت هستند و در کنار این، اهداف ثانویه‌ای را نیز برای بازیکنان مشخص می‌کنند که در صورت انجام هر کدام، پاداش ویژه‌ای برای بازیکن در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، تمرکز اصلی Contracts بر ارائه یک تجربه تک‌تیراندازی همه‌جانبه و دقیقا همان چیزی است که طرفداران انتظارش را دارند. در این نسخه، طراحی نقشه‌ها نیز به گونه‌ای صورت گرفته که بازیکنان را مجاب به پیشروی تاکتیکی کند. CI Games در این قسمت با ارائه مجموعه‌ای از اهداف اختیاری در هر ماموریت و ترکیب آن با مراحلی که نحوه انجام هر کدام، کاملا به بازیکن بستگی دارد و گیم‌پلی‌ای حرفه‌ای‌تر از همیشه، سعی کرده ارزش تکرار هر سناریو را تا جای ممکن بالا ببرد.

به لطف محیط‌های پر پیچ و خم و صعب العبور و طبیعت خشن و مدرن سیبری و همچنین قرار دادن صدها راه متفاوت پیش‌ِروی بازیکنان برای از بین بردن اهداف، شرکت CI Games امیدوار است تا به هدف اصلی خود در ساخت Contracts یعنی ارائه یک تجربه تک تیر اندازی واقعی برسد.

بازی با استفاده از نسخه بهینه شده موتور بازی‌سازی اختصاصی CI Games ساخته می‌شود بنابراین مدت زمان بارگیری‌ها نسبت به قبل کاهش پیدا کرده و فریم ریت پایداری‌تر را نیز ارائه خواهد داشت.

اما در مورد مشخصات سیستم مورد نیاز بازی بر روی PC. بر اساس مشخصات اعلام شده توسط CI Games، برای تجربه Sniper Ghost Warrior Contracts بر روی حداقل تنظیمات گرافیکی ممکن PC گیمرها حداقل به پردازنده‌ای از نوع Intel i3 3240 3.4 GHz یا یک AMD FX-6350 3.9 GHz همراه با 8 گیگ رم و گرافیکی به قدرت یک NVIDIA GeForce GTX 660 2GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB نیاز خواهند داشت.

در ادامه با جزئیات سیستم مورد نیاز این بازی، اولین تصاویر و نمایشی سینمایی از آن همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7، 8.1، 10
پردازنده: i3 3240 3.4 GHz یا AMD FX-6350 3.9 GHz
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 2GB یا AMD Radeon HD 7850 2GB
دایرکت ایکس: نسخه 11

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 10
پردازنده: AMD FX 8350 Wraith یا Intel Core i7 4790 یا پردازنده‌ دیگر با قدرت پردازشی معادل
میزان حافظه مورد نیاز: 16GB
کارت گرافیک: AMD Radeon™ RX 480 4GB یا NVIDIA GeForce(R) GTX 1060 3GB
دایرکت ایکس: نسخه 11

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

https://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/06/SGW_CONTRACTS_2.jpg

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه