Menu

Darksiders Genesis رسما تایید شد + اولین نمایش، تصاویر و جزئیات

امروز شرکت THQ Nordic عنوانی فرعی در سبک اکشن نقش آفرینی از سری Darksiders با سبک و سیاق سری Diablo را معرفی کرد. این بازی Darksiders Genesis نام دارد و سوار آخرالزمانی جدیدی به نام Strife را معرفی کرده و با عرضه بر روی پنج پلتفرم PS4 ،PC ،Xbox One ،Nintendo Switch و Google Stadia این سری بازی را وارد مسیر تازه‌ای خواهد کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از ComicBook، بازی توسط استودیو سازنده عنوان Battle Chasers: Nightwar یعنی Airship Syndicate ساخته می‌شود و در واقع پیش درآمدی است بر سگانه ابتدایی این سری بازی. تاریخ عرضه این عنوان هنوز اعلام نشده اما در ادامه می‌توانید اولین نمایش سینمایی و تصاویری از گیم پلی این بازی را تماشا کرده و کمی بیشتر از جزئیات داستانی آن با خبر شوید.

لازم به ذکر است که هنوز در مورد قیمت این بازی جزئیاتی اعلام نشده اما بعنوان یک بازی فرعی و کوچک‌تر از نسخه‌های اصلی سری، انتظار نمی‌رود که قیمتی معادل یک بازی کامل یعنی 60 دلار را داشته باشد.

"از آغاز آفرینش، شورا تعادل را در سراسر خلقت برقرار کرده بود. فرامین شورا توسط سوارها و نفیلیم (موجوداتی قدرتمند و نتیجه اتحاد فرشته‌ها و شیاطین) اجرا می‌شود. نفیلیم خود را تسلیم شورا کرده و قدرت فوق العاده‌ای بدست آورده است. اما این قدرت پیامدهای جبران ناپذیری را به همراه دارد. سوارها دستور می‌گیرند که از قدرت نوظهور خود برای از بین بردن دیگر همنوعان‌شان استفاده کنند. در نتیجه این وقایع، جنگ مرگباری در بهشت در می‌گیرد و در این نبرد سوارها تحت فرمان شورا، نفیلیم را نابود می‌کنند. در همین گیر و دار، جنگ و نزاع ماموریت جدیدی را دریافت می‌کنند. لوسیفر، یک پادشاه شیطانی مرموز و فریبکار، با اعطای قدرت به اربابان شیطان در سراسر جهنم در تلاش برای بر هم زدن تعادل است. جنگ و نزاع باید این اربابان را شکار کرده، اطلاعات لازم را بدست آورده و توطئه شیطانی و پیچیده‌ای که به تهدیدی برای صلح در دنیا تبدیل شده را خنثی کنند."

بر اساس اعلام وبسایت IGN، عنوان Darksiders Genesis در E3 2019 قابل بازی خواهد بود. در ادامه شاهد تصاویر و نمایش سینمایی این بازی باشید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

https://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/06/Darksiders_Genesis-1.jpg

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه