Menu

The Elder Scorlls VI به گونه‌ای طراحی خواهد شد که حداقل تا 10 سال قابل بازی باشد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان خلاق شرکت Bethesda به تازگی اعلام کرده است که بازی نقش آفرینی جهان باز مورد انتظار آن‌ها یعنی نسخه‌ی ششم سری بازی محبوب The Elder Scrolls‌حداقل تا مدت زمان 10 سال قابل بازی خواهد بود. این مدت، می‌تواند حتی از زمان حیات یک عمر از کنسول‌ها نیز بیشتر باشد.

هاوارد در طی مصاحبه‌ای با وب سایت IGN، در این رابطه گفته است که هدف شرکت Bethesda Game Studios این است که بتواند پروژه‌ای خلق کنند که مدت زمان ماندگاری آن به طولانی بازی‌ای چون The Elder Scrolls V: Skyrim که هنوز هم برای دستگاه‌ها پورت شده و بازیکنان آن را خریداری می‌کند، درست مانند 8 سال پیش که این بازی عرضه گشت.

او در این رابطه گفت: "از یک طرف، من فکر می‌کنم که خوب است گاهی بعضی چیزها از دست بروند. این می‌تواند باعث شود تا مردم از دید تاره به چیزها نگاه کنند. هنگامی که شما به طور دقیق به بازی ما و آن چیزی که ساختیم نگاه می‌کنید، در ذهنتان می‌توانید متوجه شکاف میان تکنولوژی و آن چیزی که ما می‌خواهیم انجام دهید می‌شوید."

بازی The Elder Scrolls VI به احتمال زیاد در نسل بعدی کنسول‌ها و بعد از عرضه‌ی بازی Starfield منتشر خواهد شد. این بازی در E3 2018 معرفی شد و آن موقع در اوایل توسعه‌‌ی خود بود. نظر شما راجع به این بازی چیست؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟