Menu

Destiny 2 از ویژگی ذخیره میان پلتفرمی (Cross-Save) استفاده می‌کند

طبق گزارش Kotaku بازی Destiny 2 از ویژگی ذخیره میان پلتفرمی (Cross-Save) استفاده می‌کند و همچنین بر روی Google Stadia عرضه می‌شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshocker یک کاربر توئیتر به نام Ginsor عکسی را پیدا کرده که نشان می‌دهد Destiny 2 از ویژگی cross-save استفاده می‌کند و در ادامه خبرگزاری Kotaku اعلام کرد که Destiny 2 از این ویژگی استفاده می‌کند و همچنین این بازی برای Stadia عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات Kotaku این خبر امروز در استریم مربوط به Destiny اعلام می‌شود. ویژگی cross-save بین دو پلتفرم Xbox One و PC انجام می‌گیرد. اما خبری از کنسول PS4 نیست و این احتمال وجود دارد که cross-save در کنسول PS4 وجود نداشته باشد اما بازم احتمال دارد در آینده تغییر کند.

در حالی که خبر cross-save می‌تواند بازیکن‌های Destiny 2 را خوشحال کند اما خبر عرضه‌ی بازی بر روی Stadia بیشتر توجه را به سمت خود می‌کشد. Kotaku خبر عرضه‌ی بازی بر روی Stadia را از 5 منبع شنیده است. واقعا بازی کردن Destiny 2 بر روی Google Chrome می‌تواند لذت بخش باشد با این احتمال که بتوان از فایل‌های ذخیره خود روی پلتفرم‌های دیگر بر روی آن استفاده کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.