Menu

خانم Kiki Wolfkill از 343 Industries سریال تلویزیونی Halo را از نظر «مقیاس و اندازه» با Game of Thrones مقایسه می‌کند

قبل از شروع خواندن متن خبر بهتر است بدانید که سریال تلویزیونی Halo همچنان در شبکه‌ی Showtime در دست ساخت قرار دارد.

مدتی می‌شود که مایکروسافت با همکاری شبکه‌ی Showtime درحال ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس دنیای Halo است. با اینکه به غیر از چند شایعه درباره‌ی بازیگرانی که برای ایفای نقش در آن انتخاب شده‌اند چیزی در دسترس نیست، نظرات بسیاری از جانب 343 Industries درمورد اندازه‌ی این پروژه به اشتراک گذاشته شده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesRadar، رئیس داستان‌سرایی چند رسانه‌ای استودیو یعنی خانم کیکی ولفکیل این سریال را با Game of Thrones مقایسه کرده. این اطلاعات در طی یک podcast منتشر شده و برای اولین بار در وب‌سایت GameSpot قرار گرفته. وی چنین گفته؛

"پیدا کردن مورد مشابه سخت است. وقی حرف از Game of Thrones می‌شود نظرات همه به سوی مقیاس و اندازه و پیچیدگی روابط بین شخصیت‌های آن می‌رود. بسیاری از پیش زمینه‌های داستانی سریال Halo نیز از چنین درام‌های سیاسی تشکیل شده. این موضوع در سری بازی‌ها (Halo) واقعاً سبک کار شده بود… داشتن مقداری از این پیچیدگی Game of Thrones مانند جالب است."

امیدواریم از نظر کیفیت سریال Halo بتواند در حد و اندازه‌های این محصول محبوب HBO ظاهر شود. سطح انتظارات با این صحبت‌ها بالا می‌رود و Microsoft و Showtime برای ناامید نکردن طرفداران باید حسابی به زحمت بیافتند. فقط زمان مشخص می‌کند که آیا این پروژه به موفقیت دست خواهد یافت یا خیر.

شما چه انتظاراتی از سریال Halo دارید؟ برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر هیجان‌زده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.