Menu

تاریخ عرضه Metro Exodus بر روی Windows Store فاش شد

شرکت Microsoft لحظاتی قبل با راه‌ اندازی صفحه فروش عنوان Metro Exodus در Windows Store عرضه این بازی، که در حال حاضر بر روی PC در انحصار Epic Games Store قرار دارد، بر روی فروشگاه خود در تاریخ 9 ژوئن را تایید کرد.

انتظار می‌رود که Microsoft در همین روز که موعد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در رویداد E3 2019 نیز می‌باشد، این خبر را به صورت رسمی اعلام کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، نکته جالب توجه این است که عنوان Metro Exodus همچنان برای عرضه در سال 2020 بر روی Steam برنامه‌ریزی شده است. شرکت Epic جزئیات قرارداد انحصاری خود با THQ Nordic بعنوان ناشر جدیدترین قسمت سری Metro را فاش نکرده است اما این توافق هر چه که باشد بی‌شک بسیاری از PC گیمرهایی که خواهان تجربه Metro Exodus بر روی Steam هستند را ناامید کرده است.

شوتر اول شخص داستان محور و حماسی Metro Exodus در فوریه 2019 از سوی 4A Games عرضه شد. در این قسمت استودیو 4A Games با ترکیب مبارزات مرگبار در کنار مخفی‌کاری با اکتشاف و المان‌های وحشت و بقا توانست یکی از منحصر به فردترین تجربه‌های نسل را ارائه دهد.

Microsoft در تاریخ 9 ژوئن (20 خرداد ساعت 00:30 بامداد به وقت تهران) کنفرانس مطبوعاتی خود در E3 2019 را برگزار خواهد کرد. مراسم E3 2019 در تاریخ 11 ژوئن (۲۱ خرداد) شروع شده و تا دو روز بعد یعنی 13 ژوئن (۲۳ خرداد ۱۳۹۸) ادامه خواهد داشت.