Menu

Call of Duty: Modern Warfare باعث گریه کردن تسترهای بازی شده است + جزئیاتی از 2 ماموریت بخش داستانی

پیش از این، استودیوی Infinity Ward اعلام کرده بود که می‌خواهد با Call of Duty: Modern Warfare تجربه‌ای احساسی را برای بازیکنان رقم بزند. بخشی از این کار به وسیله‌ی تصویرسازی واقع‌گرایانه‌ی جنگ و خشونت، آن هم از دیدگاه یک کودک سرباز انجام می‌شود. حال در تازه‌ترین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که Infinity Ward به هدفش که خلق تجربه‌ای احساسی در جدیدترین نسخه‌ی این فرنچایز شوتر اول شخص بوده، رسیده است و این بازی، تسترها را به گریه انداخته است.

این گزارش توسط کارگردان بخش داستانی Call of Duty: Modern Warfare یعنی "جیکوب مینکاف" به اشتراک گذاشته شده است. به گزارش پردیس‌گیم، در گفت‌وگویی با وبسایت PCGamesN، مینکاف گفت که چندین تن از تسترها(playtester) در زمان تجربه‌ی این عنوان، گریه کرده‌اند. مینکاف به طور واضح مشخص نکردند که چه مرحله‌ای این تسترها را به گریه واداشته است.

تاکنون، ما درباره‌ی 2 ماموریت داستانی Call of Duty: Modern Warfare می‌دانیم و هر دوی آن‌ها بی‌رحمانه به نظر می‌رسند. استودیوی Infinity Ward راجب به دومین و سومین چپتر داستانی بازی به مطبوعات گفته که دومین مرحله در خانه‌ای شهری که تروریست‌ها و شهرواندان در آن حضور دارند جریان دارد. هدف این مرحله، تایین این است که در بین این افراد، چه کسی تروریست و چه کسی شهروند عادی می‌باشد و بازیکنان باید با عواقب ترسناک انتخاب اشتباه خود رو به رو شوند.

مرحله‌ی دیگر، بازیکن را در نقش یک کودک سرباز که در بالا اشاره شد قرار می‌دهد. این دختر 9 ساله با چاقو به افراد حمله کرده و به آن‌ها شلیک می‌کند. وجود چنین ماموریتی در فرنچایز Call of Duty قطعا بسیار بحث‌برانگیز خواهد بود. آنطور که پیداست، Modern Warfare پر از لحظات هیجان‌انگیز، شوکه کننده و احساسی می‌باشد که بازیکنان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این بازی در تاریخ 25 اکتبر(3 آبان) بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار می‌گیرد.